Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:10:41 GMT

جشن مولود کعبه در مسجد چهارده معصوم زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۵۰۹۱

جشن مولود کعبه در مسجد چهارده معصوم زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مسئول کانون شیفتگان مولا علی(ع) گفت: جشن مولود کعبه به مناسبت فرا رسیدن ١٣ رجب در مسجد چهارده معصوم زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان، نادر شامی با اشاره به اینکه مسئولیت برگزاری جشن بر عهده این کانون است، تاکید کرد: این مراسم عصر روز سه‌شنبه از ساعت ١٦ تا ١٨ و ٣٠ دقیقه ٢٢ فروردین‌ماه در محل این کانون در مسجد چهارده معصوم واقع در خیابان درمانگاه، اجرا می‌شود و امام جمعه زنجان در این جشن سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامی در خصوص مادحین حاضر در این مراسم نیز اعلام کرد: حاج ولی‌الله کلامی، حاج حسین نقیلو، حاج جلیل محمدی، حاج علیرضا بیگدلی و حاج محمد نوروزی به مداحی در این روز می‌پردازند و حاج رحمان شاجری، از شاعران شهر زنجان نیز به شعرخوانی خواهد پرداخت.

به گفته مسئول کانون شیفتگان مولا علی(ع)، صبح روز ٢٢ فروردین نیز، ایستگاه نقاشی برای کودکان در محل این مسجد برپا شده و از ساعت ١٠ صبح تا اذان ظهر، میزبان کودکان خواهد بود.

شامی این برنامه را جزو برنامه‌های سالانه کانون اعلام کرده و گفت: از سال ٧٣ که مجوز این کانون صادر شده است، هر ساله اقدام به برگزاری جشن مولود کعبه کرده‌ایم.

کانال های تلگرامی زنجان ساماندهی می شوند

کارشناس رسانه‌های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت:کانال‌های تلگرامی با بیش از 5 هزار عضو ساماندهی می شوند.

نوری افزود: افراد دارای کانال تلگرامی با بیش از پنج هزارعضو مکلفند ثبت نام و اَدمین کانال خود را معرفی کنند تا هویتشان احراز شود.

وی ادامه داد: مدیران این کانالها برای ثبت نام به سامانه های سرامد و ساماندهی به نشانی‌های samandehi.ir و saramad.ir مراجعه کنند تا شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال دریافت کنند.

نوری اعطای مجوز تبلیغات به کانالهای ثبت شده ، مجوز تاسیس واحد فرهنگی دیجیتال ، معافیت مالیاتی و آموزش رایگان در فضای کسب و کار را از مزایای ثبت نام کانالهای تلگرامی برشمرد.

نوری اجرای این طرح طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی با هدف صیانت از حقوق شهروندی و مالکیت معنوی دارندگان محتوای دیجیتال در فضای مجازی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان

اکبری کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزار شد.

او افزود: این جشنواره در ۲ محور عکاسی ادبی برگزار شد.

اکبری بیان کرد: در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود و ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شدند.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یک خبر مهم ۳۳ میلیون دلاری برای کسانی  ارز دیجیتال دارند یا می خواهند داشته باشند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد