Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@13:38:41 GMT

دادستان‌های جدید کلاله و گالیکش معارفه شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۵۱۳۴

دادستان‌های جدید کلاله و گالیکش معارفه شدند

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان در سفر امروز خود به کلاله و گالیکش ، حکم دادستانی این شهرستان‌ها را که به امضای رئیس قوه قضاییه رسیده است به علی خانی و عباس عرب ابلاغ کرد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری گلستان در سفر امروز خود به کلاله و گالیکش ، حکم دادستانی این شهرستان ها را که به امضای رئیس قوه قضاییه رسیده است به علی خانی و عباس عرب ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی هاشمیان در مراسم تودیع و معارفه این دادستان ها بار دیگر با تاکید بر این که مطالبه گری از وظایف دستگاه قضایی است گفت:دادستان ها نیز به عنوان مدعی العموم باید حقوق جامعه را از دستگاه های اجرایی مطالبه کنند.
هاشمیان افزود : نیاز نیست دادستان ها برای برخورد با برخی جرایم و تخلفات منتظر شکایت و اقدام دستگاه های اجرایی بمانند و می توانند راسا به عنوان مدعی العموم وارد عمل شوند
وب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی بر پیشگیری از وقوع جرم گفت : خوشبختانه در دو سال گذشته در تعامل خوبی که با دستگاه های اجرایی داشتیم توانستیم آن ها را نیز در این امر با دستگاه قضایی همراه کنیم که نتایج خوبی هم داشت.
رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: کاهش 20 هزار پرونده ورودی به محاکم ، کاهش جرایم مهم استان مانند دعوا ، توهین و تخریب اموال دیگران و مشارکت فعال مردم و دستگاه ها برای مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی و منابع طبیعی از جمله دستاوردهای این همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی استان بود.این مقام ارشد قضایی استان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دستگاه قضایی استان در راستای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در سال های گذشته افزود:در انتخابات پیش رو نیز ما به عنوان متولیان دستگاه قضایی در استان ، آمادگی برخورد قانونی با هر گونه تخلف و جرم انتخاباتی را داریم .
هاشمیان افزود : شعب ویژه ای را نیز در مرکز استان و شهرستان ها برای رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات فعال کرده ایم تا پرونده ها در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی شود .
روز گذشته نیز رئیس کل دادگستری گلستان در سفر به شهرستان های آق قلا و گالیکش دادستان های جدید این شهرستان ها را معرفی کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود