Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام دوستی و حسن نیت، با ورود به بندر کراچی پاکستان از سوی فرماندهان عالی رتبه نیروی دریایی این کشور به گرمی مورد استقبال قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این ناوگروه متشکل از دو ناوشکن صبح شنبه در بندر کراچی پهلوگرفت و قرار است روز سه شنبه هفته جاری پس از انجام یک تمرین مشترک با نیروی دریایی پاکستان، بندر کراچی را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از حضور این ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی پاکستان تقویت هرچه بیشتر روابط گرم و صمیمی میان دو کشور همسایه و همچنین گسترش همکاری ها در حوزه نیروی دریایی و تقویت امنیت آبهای منطقه است.
حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی پاکستان کمتر از یک ماه پس از حضور ناو گروه نیروی دریایی ارتش پاکستان در بندرعباس انجام گرفته است که گویای روابط دفاعی-نظامی تنگاتنگ به ویژه همکاری های منظم و رو به رشد میان نیروهای دریایی دو کشور دوست و همسایه است.
ناگروه های دو کشور به طور منظم و هر سال چند بار در بنادر یکدیگر با پیام حسن نیت پهلو می گیرند.
پاکستان زمستان گذشته میزبان رزمایش بزرگ دریایی چندملیتی بود که هیاتی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان هیات ناظر در این رزمایش حضور داشت.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرنگار مهر، نیروی دریایی ارتش امروز بخشی از توان تجهیزاتی خود را در حوزه اژدر، موشک، پهپاد، شناور و زیرسطحی در مراسم رژه روز ارتش به نمایش گذاشت.

تجهیزات نداجا که در این مراسم به نمایش درآمد، به شرح ذیل است: خودرو تویوتا حامل تراکت نیروی دریایی، شیلتر مخابراتی، سامانه پرتاب موشک برد بلند ولایت ۳( ناوگان شمال به مرکز)، محمول اژدر مارک ۴۶، اژدر اکسیژنی (از منطقه یکم به مرکز)، اژدر الکتریکی + مین چسبان (از منطقه یکم به مرکز)، محمول مین (صدف + انفطار+کوسه) (از منطقه یکم به مرکز)، پهپاد مهاجر نوین ۲ (۲ فروند)، محمول پهپاد آرش (۱ فروند) +پهپاد باور ۵ (۱ فروند)، پهپاد صادق (۲ فروند)، محمول پهپاد ابابیل ۵ (یک فروند)، توپ ۷۶ م م فجر ۲۷، محمول قایق رعد، شماور هجومی شهاب، محمول دریایی مرطوب السابحات ۱۵، قایق ریپ راکت انداز(منطقه یکم)، قایق ریپ نفربر(منطقه یکم)، شیلتر اخلالگرارتباطی رعد، خودرو تاکتیکی GIS

کد خبر 6080576 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد