Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به اینکه کلنگ ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب در روز های آینده به زمین خواهد خورد، گفت:امسال 73هزار تردد در اتوبان قم تهران انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری فرهنگ نگار، حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری با اشاره به وضعیت مسکن مهر در استان ، اظهار داشت:46 هزار واحد سهمیه مسکن مهر استان قم می باشد که تا کنون ششمین استان در کشور هستیم که بیشتر واحد ها را تحویل داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:2300 واحد از مسکن مهر مانده که باید تکمیل شود که از این تعداد 1000 واحد درگیر مسائل تعاونی و مراجع قضائی می باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به اینکه تابستان امسال پروژه های مسکن مهر به جز موارد قضائی به پایان خواهد رسید، گفت:در بخش پروژه های 3 و 4 جانبه که سازمان هم درگیر می باشد تا خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: پروژه های مسکن اجتماعی هنوز به استان ها ابلاغ نشده است ولی استان قم 3500 واحد سهمیه دارد که بنیاد مسکن قرار است آن را اجرا کند.

صبوری با اشاره به بحث ساخت و توسعه راه ها، بیان داشت: هر ساله نسبت به سال قبل در استان افزایش تردد داشته ایم و امسال هم این مسئله 8درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: امسال 73هزار تردد در اتوبان قم تهران انجام شده است ؛ قرارداد کمربندی قم و جاده قم سلفچگان در سال قبل بسته شده است که این قرارداد 6ماه مطالعه، 2سال اجرا و 15 سال بهربرداری پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به حوزه معماری و شهرسازی، بیان داشت:طرح تفصیلی استان قم در سال گذشته به اتمام رسید و در حال تدوین ضوابط آن هستیم.

وی ادامه داد: سیما و منظر شهر بسیار مهم است که کمیته این موضوع هم در قم فعال شد و نماهایی همچون نمای رومی که نماهای اسلامی را مخدوش می کند ساخت و ساز آن را ممنوع اعلام کردیم.

صبوری با اشاره به حوزه املاک در استان، گفت: سال گذشته اراضی بسیاری را برای ارائه خدمات واگذار کرده ایم؛ بیمارستان فوق تخصصی قلب که دفتر آیت الله سیستانی پیگیر ساخت ان می باشد و در چند روز آینده کلنک شروع ساخت آن به زمین خواهد خورد و همچنین بیمارستان 1000 تختخوابی پردیسان هم در حال نهایی شدن قرار داد می باشد.

وی افزود: در جمکران هم برای احداث بیمارستان زمینی را آماده کرده ایم اما فعلا دانشگاه علوم پزشکی به نتیجه نهایی نرسیده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود

تین نیوز

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل و نقل بار را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف توسعه دانش فنی مدیران و کارشناسان حمل­ و نقل با طراحی و ارزیابی سیاست ­های مختلف حمل و نقل بار درون شهری، برون شهری و بین الملل،  وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار را برگزار می کند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی   https://lms.bhrc.ac.ir /  مراجعه کنند.

زمان برگزاری این وبینار چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۱۷ است.

در این وبینار موضوعاتی همچون معنا و مفهوم ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک، نقش و جایگاه اقتصاد ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک جهان امروز، الزامات و شاخصه های ترانزیت و برنامه های دولت و آشنایی با مدلسازی حمل و نقل بار مطرح خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای شرکت کنندگان ثبت نامی و حاضر در این نشست، گواهینامه صادر خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این وبینار می توانند با شماره  ۶-۸۸۲۵۵۹۴۲ داخلی ۱۶۱ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود