Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:18:19 GMT

جان باختن زن 57 ساله در گناوه بر اثر سقوط در چاه آسانسور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۵۸۶۴

جان باختن زن 57 ساله در گناوه بر اثر سقوط در چاه آسانسور

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در پی تماس تلفنی به مرکز اورژانس گناوه مبنی بر سقوط یک زن در چاه آسانسور در یکی از ساختمانهای این شهر نیروی های پایگاه اورژانس شماره 2 در محل حاضر شدند.
دکتر علی زکی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیرو های اورژانس وقتی به صحنه رسدند با بیماری بدحال روبرو شدند که دچار ترومای کامل ( ضربه به نقاط مختلف سر، اندام های مختلف و پاها شده است) و عملیات نجات شامل اکسیژن رسانی، نصب سرم، آتل بندی، کلار گردنی و پانسمان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس عملیات نجات فرد حادثه دیده به بیمارستان امیر المومنین(ع) گناوه منتقل شد که در این بیمارستان پس از عمل، آماده اعزام بودد، اما با توجه به صدمات گوناگون و حال وخیم دچار ضعف علائم حیاتی شد و با وجود عملیات احیا در ساعت 2 بامداد روز جاری فوت کرد.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی از مردم خواست در استفاده از آسانسور ها ایمنی کامل رعایت کنند و سرویس و ایمنی آسانسورها برای جلوگیری از چنین حوادثی انجام شود.
قدرت الله شاهین زاده رئیس اداره استاندارد گناوه هم گفت: بازرسان این اداره برای بررسی وضعیت آسانسور ساختمان محل وقوع حادثه و علت آن به محل اعزام شدند که بمحض مشخص شدن نتیجه، اعلام خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر

 بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.

با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر