Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@15:54:19 GMT

دیدار حساس سپیدرود رشت با اکسین در کرج

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۶۶۸۹

دیدار حساس سپیدرود رشت با اکسین در کرج

استان‌ها>گیلان - تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در یک بازی حساس ، به مصاف اکسین البرز می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : این دو تیم در هفته سی و یکم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، مسابقه یادشده عصر روز سه شنبه هفته جاری 22 فروردین ماه در کرج برگزار خواهد شد و تیم سپیدرود در این بازی حساس، میهمان تیم اکسین البرز است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول حضور تیم سپیدرود رشت در صدر جدول و شانس زیاد این تیم برای صعود به رقابت های لیگ برتر ، این بازی برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است. وی بیان کرد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ، حریف خود را شکست دهد تا یک گام دیگر به رقابت های لیگ برتر نزدیکتر شود. تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 54 امتیاز در مکان نخست و تیم اکسین البرز نیز با کسب 42 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند. در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

46

کلید واژه‌ها : استان گیلان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید