Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش رجانیوز، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت 21 فروردین‌ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و بزرگداشت 110 فرمانده انقلابی و ولایت‌مدار یاد و خاطره رزمندگان اسلام را گرامی داشت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نقش‌آفرینی‌های فرماندهان نظامی کشورها به‌ویژه در دوران‌های سخت و سرنوشت‌ساز تاریخی برای جوامع و ملل آن سرزمین از جایگاه ویژه و مورد اعتنایی برخوردار است و چه‌بسا یکی از ملاک‌های قضاوت پیرامون حمیت و غیرت ملی و ایستادگی و پای‌بندی به هویت و آرمان‌ها و ارزش‌ها نزد ملت‌ها درواقع کارکردها و رویکردهای برجستگان آنان در صحنه نبردهای معطوف به جنگ دفاع برابر دشمنان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی نام شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و دیگر فرماندهان و مسئولان شهید نیروهای مسلح از جایگاه معناداری در ایران اسلامی برخوردار بوده و نام، یاد و کارنامه پرافتخار این رزمندگان اسلام نماد سربلندی نیروهای مسلح و مدافعین کشور قرار گرفته است، فرماندهانی خردمند با برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی که نام و یادشان برای همیشه در اذهان آحاد جامعه بزرگ انقلاب اسلامی پرفروغ خواهد بود.

در ادامه این بیانیه با برشماری نقش‌های بزرگ و ماندگار شهید صیاد شیرازی در صحنه مأموریت‌های نیروهای مسلح به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی و عرصه حساس پس از هشت سال دفاع مقدس تصریح شده است: شهید صیاد شیرازی در زمره طلایه‌داران وحدت و هماهنگی ارتش و سپاه در اوج توطئه‌های دشمن در ایجاد شکاف و اختلاف بین نیروهای مسلح در شرایطی حساس و تعیین‌کننده به‌شمار می‌رود که همت و اراده این فرمانده عالی نیروهای مسلح در خنثی‌سازی نقشه بیگانگان و بدخواهان داخلی در این عرصه درس‌آموز است.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت هجدهمین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی و تجلیل و تکریم فداکاری‌ها و ایثارگری‌های سترگ وی با تأکید بر اهتمام مجموعه نیروهای مسلح کشور در به‌کارگیری آموزه‌های آینده الهام‌بخش آن شخصیت فهیم و ژرف‌اندیش آورده است: ستاد کل نیروهای مسلح ضمن دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم قدرشناس و شهیدپرور و نیز نقش‌آفرینان و حماسه‌سازان عرصه‌های دفاع از انقلاب و میهن اسلامی برای حضور در آیین‌ گرامیداشت هجدهمین سالگرد شهادت علی صیاد شیرازی که در روز دوشنبه مورخ 96/1/21 از ساعت 10 تا 12 در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌گردد، نشان خواهد داد نیروهای مسلح با الهام از آن امیر سرافراز و افتخار‌آفرین بسیجی، در عرصه‌های صیانت از جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های قدرت‌های استکباری و مزدوران داخلی و منطقه‌ای آنان به‌ویژه منافقین تروریست کوردل همچنان هوشیار بوده و هرگونه اقدام شیطانی آنان را قاطعانه پاسخ خواهند داد.


-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند