Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلیل جالب انتخاب جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی، تقاضای ۸۰۱ هزار نفر برای اعتکاف‌ و... از دیگر عناوین خبری امروز بودند.

به گزارش مشرق، مهم ترین عناوین خبری یک شنبه 20 فروردین ماه به شرح زیر است:

سیاست

دلیل جالب انتخاب جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی

روزنامه نزدیک به خانواده هاشمی به دلیل جالب توجهی برای انتخاب جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی اشاره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه میزان از بدهی بابک‌زنجانی وصول شد؟

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: از رقم 9 هزار میلیارد تومان بدهی بابک زنجانی که در روز اول بود حدود هزار و 300 میلیارد تومان از محل تملیک اموال وی در داخل کشور وصول شده است.

شمارش 120 دقیقه ای کل آرا در 150 شهر کشور

محمودی شاه‌نشین گفت: دستگاههای الکترونیکی شمارش آرابه هیچ خط اینترنتی و ارتباطی متصل نیست و به این دلیل کسی نمی تواند به آن نفوذ یافته و یا آن را هک کند.

فرهنگ و هنر

اضافه شدن دو بازیگر جدید به سریال«پنچری»

تصویربرداری سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد این روزها از نیمه گذشته و قرار است به زودی بازیگران جدیدی به این اثر اضافه شوند.

تقاضای ۸۰۱ هزار نفر برای اعتکاف‌

۶۹ درصد از معتکفین در سال ۹۵ خانم‌ها بودند و میزان تحصیلات معتکفین هم بررسی شده که خوشبختانه جمعیتی که دارای تحصیلات دانشگاهی و حوزوی هستند بسیار زیادند

چرا بعضی‌ها با بهترین فیلم سال مخالفند؟

آیا هر فیلم تاریخی که در جهان ساخته می شود به تاریخ وفادار بوده است؟ اصلا قرار است که هر فیلم سینمایی وفادارانه و نعل به نعل وفادار به تاریخ ساخته شود؟

اقتصاد

درآمد دولت از واردات خودرو چقدر است؟

با توجه به آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، دولت از طریق مالیات واردات خودرو، در مجموع یازده ماه نخست سال 95، بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد تومان درآمد داشته است.

داروگر ۹۰ ساله هم تعطیل شد؟

شرکت قدیمی معروف به داروگر یا سهامی عام کف با قدمت بیش از۹۰ سال به دلایلی نامشخص برای سال جدید کارگران خود را پذیرا نبوده و گفته می شود که تعطیل شده است.

حجم نقدینگی به 1211 هزار میلیارد تومان رسید

حجم نقدینگی در پایان بهمن ماه سال گذشته به 1211 هزار و 90 میلیارد تومان رسید.

جهان

بازداشت 20 فلسطینی در قدس

رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری حدود 20 فلسطینی را بازداشت کرد.

تیراندازی مرگبار در شهر فلوریدا آمریکا

شبکه سی ان ان از تیراندازی فردی مسلح در یک سالن ورزشی شهر فلوریدا گزارش داد.

کشته شدن 9 پلیس افغان در انفجار مین

مقامات دولتی ولایت بلخ اعلام کردند که بر اثر انفجار مین کنارجاده‌ای در این ولایت دستکم ۹ پلیس کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

ورزش

بیانیه پرسپولیسی‌ها برای بازی با الریان

باشگاه پرسپولیس از هوادارانش دعوت کرد در دیدار مقابل الریان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

علی دایی داغدار شد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران داغدار شد.

تکرار ماجرای آب‌های آلوده این بار در لیگ یک

گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در هفته ای که گذشت شکست سنگینی را متحمل شد و به همین بهانه صدر جدول را از دست داد و به زعم سرپرستش به جای 5 گل باید 10 گل می‌خورد.

دفاع و امنیت

ناتو و اوکراین قرارداد نظامی امضا می کنند

رئیس جمهوری اوکراین موافقت خود را با همکاری دو جانبه کی یف- ناتو در زمینه همکاری های امنیتی و دفاعی اعلام کرد.

استقبال اسلحه سازها از تهاجم آمریکا

اقدام جنون آمیز «دونالد ترامپ» در صدور فرمان حمله موشکی به سوریه موجب افزایش سود شرکت های تسلیحات سازی آمریکا شده از همین رو این شرکت ها از حمله به سوریه استقبال کرده اند.

جامعه

معروف‌ترین سبزی ضد سرطان

کلم بروکلی به دلیل ترکیبات خاص خود، یکی از سبزی‌های ضد سرطان معرفی شده است. به دلیل وجود فلاونوئیدها به ویژه سولفور افن، بروکلی را به عنوان سبزی ضد سرطان می‌شناسند.

تخلف عجیب یک شرکت کمپوت‌سازی

یک شرکت کمپوت‌سازی در تخلفی عجیب دو تاریخ تولید متفاوت بر روی در قوطی محصولات تولیدی خود درج کرده است.

۷ عادت که زندگی‌تان را ۷ برابر شاد می‌کند

شاد زیستن و آرامش یادگرفتنی است تنها کافی است با به کارگیری برخی راهکارها آن‌ها را در خود بپرورانید و لذت ببرید.

رشد دستمزد پزشکان در طرح تحول سلامت

واقعی‌تر کردن قیمت خدمات در طرح تحول سلامت دنبال می‌شد غافل از آنکه علیرغم سرانه مراجعه بالا، در مجموع شاهد افزایش هزینه غیرمنطقی این خدمات و افزایش بی‌قواره حق‌العلاج پزشکان هستیم.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت

وزیر صمت گفت: واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت است، اما در مناطق آزاد قابل اجر است.

به گزارش تسنیم، عباس علی آبادی عصر امروز در حاشیه همایش تجاری ایران و چین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران جمع خبرنگاران اظهار داشت: ده هزار شرکت دانش بنیان ایرانی برای چینی‌ها فرصت خوبی است.

وی افزود: ما در حوزه انرژی از ظرفیت‌های بالایی برخورداریم که می‌توانیم در اختیار چینی‌ها قرار دهیم و در حوزه برق نیز توانایی‌هایی در تراز جهانی داریم، ضمن اینکه چینی‌ها نیز از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که ما میتوانیم از آن استفاده کنیم.

علی آبادی بیان داشت: وقتی از صد کشور دنیا بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بازرگان و فعال اقتصادی در یک نمایشگاه شرکت میکنند بسیار افتخار آمیز است و فکر میکنم امسال سال توسعه ایران با کشور‌های دیگر باشد و بتوانیم رکورد‌های تازه‌ای را ثبت کنیم.

وی با اشاره به اجلاس آفریقا بیان داشت: در جلسه‌ای که با مقامات ارشد آفریقایی نیز برگزار شد احساس خوبی داشتم، زیرا آفریقایی‌ها علاقمندند شرکای تازه‌ای برای خود انتخاب کنند و ایران می‌تواند یکی از شرکای تجاری آن‌ها باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال است اظهار داشت: برای جهش تولید باید در سمت توسعه بازار حرکت کرد و این نمایشگاه می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

وی بیان داشت: از تمام شرکت‌ها خواسته ایم که‌پیش برنامه ارائه دهند که ارز را به چه منظور می‌خواهند و این مساله ممکن است مورد کدورت تولیدکنندگان قرار گرفته باشد.

علی آبادی بیان داشت: برای اینکه بتوانیم از منابع ارزی استفاده بهتری داشته باشیم باید کنترل‌های بیشتری داشته باشیم و خوب این موضوع باعث کندی در تخصیص ارز شده و لذا امروز دستورات تازه‌ای داده ام که یک مقدار در تخصیص ارز شتاب بدهند.

وی افزود: البته ممکن است در مواردی که قبلا به راحتی تخصیص ارز میدادیم الان محدودیت ایجاد کرده باشیم و این مساله به علت سیاست‌های جدید است، اما سیاست‌های ما به سمت بهبود است و هدف ما این است که ضمن استفاده از ظرفیت‌های داخلی نیاز‌های جامعه را تامین کنیم لذا بین واردات و تولید سیاست گذاری انجام داده ایم که در نهایت منفعت آن برای مردم است.

وی در خصوص واردات خودرو‌های کارکرده گفت: در خصوص خودرو‌های کارکرده دولت لایحه‌ای به مجلس تقدیم کرد این لایحه تصویب شد و در بازگشت، وزارت صمت متعهد به تهیه آیین‌نامه شد و این آیین نامه تهیه و به دولت ارسال شد و تا زمانی که این آیین‌نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید در انتظار مصوبه د‌ولت بود تا زمان ابلاغ کاری نمیتوانم انجام دهم.

علی آبادی گفت:، اما مصوبات خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی قابل اجرا است.

دیگر خبرها

  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • رقم باورنکردنی بدهی بابک زنجانی و معادل آن در ایران
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • رقم نجومی بدهی بابک زنجانی که برق از سرتان می پراند! (+ اینفوگرافی)
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت