Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابطحی اسلامی بابیان اینکه دلواپسی‌هایمان اگر بیشتر از پیشابرجام نباشد، کمتر از پسابرجام نیست، خاطرنشان کرد: گویا دولتمردان، طرف‌های آمریکایی را امین‌تر از فرزندان انقلاب می‌پنداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب‌نیوز، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در اولین نطق سال 96 خود در صحن علنی مجلس با اشاره به سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم اظهار کرد: فتح الفتوح انقلاب اسلامی پرورش انسان‌های مهذب، فرهیخته و ایثارگر بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدجواد ابطحی بابیان اینکه امروز به نام روز ملی فناوری هسته‌ای نام‌گذاری شده است، گفت: مسائلی را در این رابطه می‌خواهم بیان کنم، اگرچه زبان بنده در این زمینه کمی گزنده باشد ولی جز رضای خدا در این مطالب هیچ هدفی را مدنظر ندارم.

وی با اظهار اینکه اهالی برجام تمام تخم‌مرغ‌های شانسی خود را در سبد مذاکرات سیاسی گذاشتند، تصریح کرد: آن‌ها به امید اینکه لااقل یکی از این تخم‌مرغ‌ها،‌ تخم طلا باشد از آبادانی غفلت کردند، غافل از اینکه گربه‌ای بی‌چشم‌ورو در کمین بود و مرغ و تخم‌مرغ را باهم بلعید.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دلواپسی‌هایمان اگر بیشتر از پیشابرجام نباشد، کمتر از پسابرجام نیست، خاطرنشان کرد: روزهایی که ملت ایران منتظر هستند یکی از دولتمردان ارشدی که در دوران مذاکرات از دیپلماسی بالکنی گرفته تا لبخندهای توییتری، دل مردم را به برجام خوش کرده بودند، اکنون در کمال صداقت به ملت بگویند چه رخ‌داده است.

ابطحی با اشاره اظهارات روز گذشته علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با معاون نخست‌وزیر مجارستان، اظهار کرد: وی گفت که مخالفت انگلیس با خرید 950 تن کیک زرد بدعهدی این کشور است، همچنین ادامه داده با شرکت‌های اروپایی در خصوص فروش آب‌سنگین گفت‌وگو داشتیم و تقاضا ارسال‌شده اما ظاهراً باید اتحادیه اروپا به آن‌ها مجوز دهد.

وی بابیان اینکه راهکار، شکایت به کمیسیون مشترک برجام است؛ اما این کمیسیون در دست کیست و چه کسی این مسئله را امضا کرد و تعهد داد، گفت: نباید فراموش کنیم در طول روزهای مذاکرات دلسوزان انقلاب همواره دولت را از نواقص برجام آگاه کردند ولی گوش شنوایی برای این موضوع وجود نداشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تصریح اینکه گویا دولتمردان نیز طرف‌های آمریکایی را امین‌تر از فرزندان انقلاب می‌پنداشتند، اظهار کرد: حال‌آنکه چه کسی دلسوزتر از یک هم‌وطن، متأسفانه براثر نگاه حزبی تمام انتقادات و پیشنهاد‌ها همواره با زبان کنایه و حتی توهین از سوی دولت اعتدال پاسخ داده شد.

ابطحی خاطرنشان کرد: دولت اعتدال گاهی منتقدان را به جهنم حواله دادند و گاه آن‌ها را بی‌سواد و بی شناسنامه خواندند اما ازآنجاکه گذشت زمان بهترین قاضی است، اکنون با مشاهده نتایج مذاکرات باید قضاوت کرد چه کسانی باسواد و چه کسانی مغرض بودند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حال که آفتاب حقیقت کمی روشن‌شده است از وزیر آموزش‌وپرورش که قرار بود از طریق وزارتخانه متبوع، درسی را به‌عنوان برجام در برنامه درسی دانش آموزان قرار دهند می‌خواهم که حتماً در پایان آن درس بنویسند نتیجه اعتماد به گرگ به کجا رسیده است و چگونه زمان و سرمایه‌های کشور به وعده‌های آمریکایی گره خورد و تمام مملکت چهار سال معطل ماند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: دولت در ادامه برای جبران کاستی‌ها، پروژه‌های نیمه‌تمام دولت قبل را به نام دولت حاضر ثبت و پروژه‌های دیگر را نیز چندباره افتتاح کرد.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش‌وپرورش همچنین لازم است در همان درس بنویسند نتیجه اتخاذ سیاست برد-برد در مذاکره با دشمن باخت محض است، اکنون باید کسی باشد که با زبان سرخه‌ای برای رئیس‌جمهور ترجمه کند که دشمن کارش دشمنی بوده و از او نباید جز این انتظار داشت.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امروز، روز فناوری هسته‌ای است، تأکید کرد: شهدای هسته‌ای نگران عملکرد ما هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان به انتظار برای پاسخ حماس به طرح توافق پیشنهادی رژیم صهیونیستی اشاره کرده و ارزیابی می کنند که ممکن است پاسخ حماس به طرح پیشنهادی، منفی باشد.

یدیعوت آحارانوت به ترس اسرائیل نسبت به وارد شدن به لیست سیاه سازمان ملل اشاره کرد

ترس: اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل

در پس زمینه بیانیه آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد، در اسرائیل نگران این مسئله هستند که نام اسرائیل وارد لیست دولت های آسیب زننده به کودکان در مناطق درگیری شود

این روزنامه به مسئله عملیات در رفح هم اشاره کرد:

علی رغم اظهارات نتانیاهو که گفته بود ارتش اسرائیل چه با توافق و چه بدون توافق به رفح حمله خواهد کرد، یک مقام اسرائیلی عنوان کرد که ارتش بخشی از نیروهای ذخیره که برای عملیات رفح آماده شده بودند را مرخص کرده است

روزنامه معاریو به انتظار برای پاسخ حماس به طرح توافق اشاره کرد:

لحظات انتظار

یک مقام حماس وعده داده است که این سازمان به زودی برنامه خود برای آزادی اسرا را اعلام خواهد کرد

اما این مقام روشن کرد که حماس همچنان خواهان عقب نشینی کامل اسرائیل از غزه است

ارتش اسرائیل همچنان به برنامه های آماده سازی خود به منظور ورود به رفح و افزایش تنش در مرزهای شمالی ادامه میدهد

اسرائیل هیوم به احتمال برهم خوردن توافق اشاره کرد:

توافق در حال دور شدن است

یک مقام ارشد در سازمان حماس: ما روشن کردیم که پاسخ ما در رابطه با پیشنهاد اخیر اسرائیل منفی خواهد بود

نتانیاهو: اگر حماس با پیشنهاد ما توافق نکند، عملیات ورود به رفح را آغار خواهیم کرد

هاآرتص به مسئله کاهش خوش بینی به توافق و تبعات اشغال رفح اشاره کرد:

خوش بینی به رسیدن به توافق کاهش یافته و اصرار برای اشغال رفح ممکن است به قیمت جان اسرای ما تمام شود

بیلینکن: اشغال رفح میتواند عادی سازی روابط اسرائیل با عربستان را به خطر بیندازد

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • زبان طنز نیشدار است
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • توهین سردبیر رادیو اسرائیل به دانشجویان آمریکایی
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟