Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@04:17:53 GMT

امنیت شاخص اول در امر توسعه کشور است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۸۶۱۸

هدایت الله جمالی پور: امنیت شاخص اول در امر توسعه کشور است، اگر در کشور امنیت حاکم باشد مولفه های دیگر در رشد و توسعه نیز با سرعت شکل خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، به مناسبت سال جدید، فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان ری با هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرری در این دیدار به ارائه گزارش اهم فعالیتهای سال گذشته ناجا پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران ما امنیت خوب و ایده آلی در سطح شهرستان حاکم بود و در سال جدید نیز با تلاش و همت بیشتر پرسنل خدوم انتظامی شاهد فضایی آرام و بدون تهدید در سطح شهرستان ری خواهیم بود.هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در این دیدار شاخص اول در توسعه کشور را امنیت برشمرد و اظهار داشت: اگر کشور دارای همه مولفه های پیشرفت باشد اما امنیت نداشته باشد هیچگونه پیشرفتی حاصل نخواهد کرد.وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای انتظامی نقش بسزایی در تامین امنیت اجتماعی و فرهنگی کشور دارند، گفت: عملکرد خوب نیروهای انتظامی در کسب رضایت اجتماعی بسیار موثر می باشد.فرماندار ری عملکرد و نقش نیروهای انتظامی در تحقق شعار سال 96 را اساسی دانست و تصریح کرد: هرچه قدر جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود مفاسد و معضلات اجتماعی نیز کمتر رخ خواهد داد.جمالی پور افزود: اگر در حوزه اقتصادی به یک رونق پایدار دست بیابیم سایر مشکلات کشور از قبیل اشتغال و ازدواج مرتفع خواهد شد.وی همچنین نقش نیروی انتظامی را در امنیت برگزاری انتخابات مهم برشمرد و اظهار داشت: هرچقدر رضایتمندی مردم از عملکرد نیروهای انتظامی بیشتر شود نقش حضور مردم در عرصه انتخابات نیز پررنگ تر خواهد بود. معاون استاندار تهران تاکید کرد: در انتخابات پیش رو نیروهای انتظامی و امنیتی با وسواس و تلاش مضاعف از امانت مردم صیانت نمایند.وی گفت: تمام دستگاه ها و نهادها فارغ از علایق و سلایق سیاسی باید امانتدار رای مردم باشند و همتشان برای حفظ و صیانت آرای مردم باشد.جمالی پور در ادامه اذعان داشت: نیروهای انتظامی نشان داده اند در پاسداری و حفظ و صیانت از رای مردم ثابت قدم و پرتلاش هستند.فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه امروز کشور در پیچ جهشی قرار دارد که بسیار حساس و خطرناک است گفت: چنانچه به سلامت از این پیچ حساس و مهم عبور کنیم آینده ای روشن تر برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد

سرهنگ صمدالله ترابی فرماتده انتظامی شهرستان زرند درجلسه تودیع و معارفه فرماتده پاسگاه سی ریز گفت: سلام فرماندهی انتظامی استان کرمان سردارفرشید را ابلاغ می‌کنم و از سروان حسینی برادر شهید امنیت رسول حسینی که ۵ سال خدمت صادقانه انجام داده و تعامل خوبی با مردم داشته است تشکر می‌نمایم.

وی گفت:باخدمت به مردم وبارضایت مردم وانجام شرح وظایف می‌توانیم در جهت رشد و امنیت نقش موثری داشته باشیم.

وی همچنین بیان داشت: عزیزان زیادی از مادر نیروی انتظامی جهت امنیت به درجه شهادت رسیده اند واین یعنی نیروی انتظامی درسایه ولایت فقیه مقام معظم رهبری جهت امنیت مردم ایران اسلامی جان فشانی می‌نمایند.

وی دربحث این روز‌ها که مقوله ححاب است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند علیه حجاب خیلی کار شد؛ چه کسی ایستادگی کرد در مقابل این تلاش‌ها و فراخوان‌ها؟ خود زنها؛ زن‌ها ایستادگی کردند. آنها امیدشان به همین زن‌هایی بود که شما به آنها میگویید بدحجاب؛ امیدشان به این‌ها بود، اینها امیدشان این بود که همین‌هایی که حجاب نیمه‌کاره دارند بکلّی کشف حجاب کنند، ولی نکردند؛ یعنی زدند تو دهن آن تبلیغ کننده بد حجابی و مانیز دراین مسئولیت خطیر که ایشان فرمودنداطاعت امرمی کنیم.

در پایان از زحمات سروان حسینی تقدیر و سرگرد اکبردهقانی به سمت فرمانده پاسگاه سی ریزمعرفی شد.

شهرسی ریز از توابع بخش یزدان آباد مرز شهرستان بافق در استان یزد است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد