Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله فرج اللهی روز یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان بناب، اظهار کرد: زیرساخت های لازم در مناطق مختلف ایجاد شده و هم اکنون نیز خانه فرهنگ و سلامت با 20 درصد پیشرفت در حال احداث است.
وی، با اشاره به آسیب های اجتماعی که مناطق حاشیه شهر را تهدید می کند، افزود: لازم است مسئولان با برنامه ریزی های لازم و آسیب شناسی های این مناطق در تمامی بخش ها، قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرج اللهی اضافه کرد: لازم است در خصوص مسائل فرهنگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی برنامه هایی در این مناطق برای ساکنان انجام شود.
وی، به ادامه صدور پروانه ساختمانی رایگان در این مناطق از سوی شهرداری بناب اشاره و اظهار کرد: برای حمایت از ساکنان این محلات و برای بازسازی منازل خود تسهیلات بانکی پرداخت می شود.
معاون شهرسازی شهرداری بناب نیز در این جلسه با تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در مناطق، گفت: سال گذشته 314 مورد پروانه ساختمانی در این مناطق از سوی شهرداری صادر شده بود که 138 مورد آن به علت واقع شدن در بافت فرسوده پروانه ساختمانی رایگان صادر شده است.
علیرضا علی اصغری افزود: علیرغم مصوبات شورای اسلامی شهر و تخفیف در صدور پروانه های ساختمانی باز شاهد کاهش 30 درصدی صدور پروانه در سال 95 نسبت به سال 94 بودیم.
3038/6183

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر جرم‌انگاری ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: افراد در شکل تخلف و بدون مجوز ساخت‌وساز یا خلاف مجوز صادر شده، مبادرت به ساخت‌وساز می‌کنند، در این راستا لازم است تمام موارد ساخت‌وساز غیرمجاز، عملیات ساختمانی بدون اخذ پروانه یا برخلاف مفاد پروانه انجام شود تا روزبه روز شاهد افزایش اقدامات خلاف قانون نباشیم.

وی افزود: ضرورت چنین اقدامی در کنار سایر اقدامات غیرکیفری با توجه به مضرات و خطرات سنگین ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتکاب تخلفات و سایر جرایم نیز تأثیر بسزایی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن تهدیدی برای سرمایه شهروندان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

ایزدیار اضافه کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز جرم کیفری محسوب می‌شود، زیرا تهدید آشکاری برای محیط شهری و سلامت جامعه است.

کد خبر 748214

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود