Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پس از اعلام نتايج کميته ويژه رسيدگي به وضعيت بسته هاي اينترنتي اپراتورهاي تلفن همراه، مشخص شده که در اين زمينه تخلفي صورت نگرفته و اتمام زود هنگام بسته هاي اينترنتي مربوط به نوع مصرف کاربران است. در همين راستا مي توانيد با راهکارهايي مشکل اتمام سريع بسته هاي اينترنت را حل کنيد.

به گزارش خبرگزاري آريا ، يکي از مشکلاتي که مشترکان تلفن همراه هميشه از آن گلايه دارند، اتمام زود هنگام بسته هاي اينترنتي اپراتورهاي تلفن همرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نارضايتي تا جايي بود که مشترکان به صفحات مجازي واعظي (وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات) رفته و اعتراض خود را در اين شبکه هاي مجازي به اطلاع وي رساندند.
در واکنش به اين اعتراضات، سال گذشته محمود واعظي از تشکيل کميته اي به منظور بررسي اين موضوع و اعلام نظر در مورد آن خبر داد.
در همين راستا وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از مشترکين خواست تا اعتراض خود را با سامانه‌ي 195 که به منظور رسيدگي به شکايات مشترکين در زمينه فعاليت اپراتورهاي تلفن همراه است، در ميان بگذارند.
سخنگوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ايران که عهده دار نظارت بر عملکرد اپراتورهاي تلفن همراه است، در اين مورد اعلام کرد که بر اساس توصيه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات کميته ويژه رسيدگي به وضعيت بسته هاي اينترنتي اپراتورها در اين سازمان تشکيل گرديد.
جهانگير اسدي در ادامه گفت اعضاي تيم کارشناسي به منظور رسيدگي کردن به شکايت هاي مردمي در اولين جلسه کميته تعيين شدند و رسيدگي به درخواست ها را شروع کردند.
علاوه بر اين، وي افزود که کارشناسان اين کميته بعد از رسيدگي به شکايات مشترکين، پاسخ ها و توضيحات اپراتورها را نيز اخذ مي کنند.
سوم اسفند ماه سال گذشته واعظي در ارتباط با نتايج جلسه ي کميته بررسي وضعيت بسته هاي اينترنتي بيان کرد بررسي هاي انجام شده حاکي از آن است که تاکنون تخلفي از سوي اپراتورها نداشته ايم.
در حاشيه شانزدهمين کنفرانس بين المللي هوا فضاي ايران وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در دانشگاه خواجه نصيرالدين و در جمع خبرنگاران درباره ي اين موضوع افزود نحوه مصرف مشترکين و تماشاي فيلم در بستر اينترنت توسط آنها دليل اتمام زود هنگام بسته هاي اينترنتي اپراتورهاي تلفن همرا است.
بررسي هاي انجام شده، مشخص کرد که نحوه‌ي مصرف است بسته هاي اينترنتي از طرف مشترکان تاثير مستقيم بر مدت زمان بسته هاي اينترنتي آنان دارد.
انجام بازي هاي آنلاين و تاثير بر مصرف بسته اينترنت
بازي هاي آنلاين مانند کلش آف کلنز (Clash of Clans)، وارکرفت (Warcraft) و تعداد زيادي از بازي هاي ديگر که امروزه طرفداران زيادي بين کاربران دارد با توجه به روند طولاني بازي و همچنين مدت زمان اتصال به اينترنت، مقدار داده ي زيادي را مصرف خواهد شد.
مديريت کردن بازي ها راهکاري براي طولاني شدن زمان بسته هاي اينترنتي
چنانچه ترافيک ماهيانه اينترنت‌تان محدود و کم است، مي توانيد به صورت زمان بندي شده بازي هاي آنلاين را انجام دهيد.
استفاده از بازي هاي آنلاين به صورت مديريت شده به شما کمک خواهد کرد که بتوانبد مدت زمان بيشتري از بسته اينترنت خود استفاده کنيد.
آپديت اتوماتيک و پنهاني نرم افزارهاي گوشي
بروز رساني هاي پنهاني نرم افزارهاي گوشي دشمن حجم اينترنت شما است. اين بروز رساني ها در گوشي هاي هوشمند به صورت پيش فرض و بدون اطلاع کاربران صورت مي گيرد، از جمله ي اين نرم افزارها مي توان اشاره کرد به اپ بازار و سرويس هاي گوگل که در صورت نياز پس از اتصال به اينترنت بصورت اتوماتيک آپديت مي شوند.
غيرفعال کردن بروزرساني هاي خودکار
به منظور جلوگيري از مصرف حجم اينترنت و طولاني شدن زمان بسته هاي اينترنتي، مي توانيد گزينه ي بروز رساني خودکار نرم افزارها را خاموش کنيد.
تقريبا تمام کاربران گوشي هاي هوشمند در اپليکيشن هاي چت مانند تلگرام، واتس اپ، لاين و… عضو هستند. مدياهايي نظير عکس، آهنگ، ويديو و ديگر فايل ها که توسط ساير کاربران در اين برنامه ها ارسال مي شود، بطور خودکار دانلود مي گردد که مي تواند حجم اينترنت زيادي را مصرف کنند. بهتر است دانلود اتوماتيک در اين نرم افزارها را غيرفعال کنيد.
به منظور غيرفعال کردن دانلود خودکار در اپليکيشن تلگرام مراحل زير را انجام دهيد:
اپ را باز کرد و وارد بخش تنظيمات (settings) شويد.
گزينه Automatic media download را انتخاب کنيد.
در صفحه اي که باز مي شود تيک گزينه هاي موجود را برداريد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیکی تهران با انتشار بیانیه ای، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری را «غیرفانونی» دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، انجمن تجارت الکترونیکی تهران در بیانیه ای اعلام کرد: افزایش دستوری تعرفه های تاکسی های اینترنتی به عنوان زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری، آثار تورمی غیرقابل جبرانی خواهد داشت و ایجاد این هزینه ها به بدنه اکوسیستم دیجیتالی کشور آسیب می زند.

پیش تر سازمان امور مالیاتی کشور با تصویب افزایش مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد، درخواست کرد این مبلغ از تاکسی های اینترنتی دریافت شود. این موضوع در حالی بود که قانون مالیات بر ارزش افزوده و بخشنامه سال ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابه جایی مسافر را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کرده بود.

قبل از این بیانیه، برخی از نمایندگان مجلس هم در نامه ای به هیئت رئیسه، درخواست دریافت مالیات از تاکسی های اینترنتی را خلاف قانون دانسته بودند و با آن به دلیل افزایش هزینه مصرف کننده نهایی که مردم هستند، مخالفت کرده بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف