Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@08:45:35 GMT

سامانه نوید به ناوگان تاکسیرانی کشور می آید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۹۱۹۱

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور از اجرای برنامه هوشمند سامانه نوید در ناوگان تاکسیرانی و انجام مطالعات اولیه برای اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش تسنیم، مسعود طبیبی ظهر امروز در نخستین گردهمایی مدیران عامل تاکسیرانی شمالغرب، غرب و مرکز کشور در اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت فضاهای شهری و حمل و نقل شهری مطلوب و قابل قبول است و تشکیل سازمانهای تاکسیرانی در شهرها برای رسیدن به حمل و نقل پویا در دستور کار قرار داده شده و خوشبختانه اردبیل در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در سطح کشور جزء استانهای برتر بوده و مرکز اسقاط خودروهای فرسوده استان اردبیل نیز در راستای این موضوع فعالیت بسیار مستمر و تأثیرگذاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور افزود: برای ارتقای کیفیت و خدمات ارائه شده توسط سازمان تاکسیرانی اجرای برنامه هوشمند سامانه نوید در ناوگان تاکسیرانی در اولویت قرار گرفته و مطالعات اولیه برای اجرای این طرح انجام می‌شود تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

حمید لطف‌اللهیان نیز در این گردهمایی تصریح کرد: نیاز است برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سهم وسایل نقلیه عمومی در سفرهای درونشهری اردبیل انجام شود تا بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های مردم را تا حد امکان کاهش داده و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که وضعیت جوی اردبیل دلیل اصلی نیاز بیشتر به حمل و نقل عمومی است، افزود: به همین دلیل اردبیل نسبت به بسیاری از شهرها دارای اقلیم متفاوت و سردسیر است که به همین دلیل برنامه‌ریزی برای افزایش حمل و نقل عمومی باید در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم از این طریق مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به استفاده از برنامه‌ نرم‌افزای نوید گفت: به‌کارگیری این سامانه پس از بررسی نقاط ضعف و حل مشکلات آن برای بهبود وضعیت ناوگان تاکسیرانی اردبیل در دستور کار قرار داده شده است و قرار است که ابتدا در برخی خطوط به صورت پایلوت استفاده شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: استفاده از سامانه نرم‌افزاری نوید سبب ارتقای کیفیت و فرهنگ ترافیک می‌شود که امیدواریم به تمامی اهداف مورد نظر خود در رابطه با بهبود وضعیت دست یابیم و شاهد رشد و توسعه وضعیت تاکسیرانی اردبیل باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ناوگان پروازی خود را برای انجام عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ آماده می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" محمدرضا حسن بوذری سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات "هما " با  گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود. با توجه به گستردگی این عملیات در سطح کشور، "هما" تمهیداتی برای انجام این عملیات پیش بینی و برنامه ریزی کرده است.

حسن بوذری افزود: یکی از این اقدامات آماده سازی ناوگان برای انجام پروازهای این عملیات است.

وی در ادامه گفت: در حج تمتع ۱۴۰۳، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درنظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد. لذا طبق برنامه ریزی، بازرسی های ناوگان ایرباس A۳۰۰-۶۰۰, A۳۱۰, A۳۰۰B۴ در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات "هما" به تعمیرات اساسی دو فروند هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ و A۳۱۰-۳۰۰ که در عملیات حج استفاده خواهند شد اشاره کرد و گفت: هم اکنون هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ تحت تعمیرات سازه ای (S-CHECK) وایرباس A۳۱۰-۳۰۰ نیز تحت تعمیرات چک C قرار دارند که تمامی تعمیرات توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

بوذری در مورد این نوع تعمیرات گفت: در این نوع تعمیرات تمامی قسمت های بال و بدنه، موتورها و سیستم های الکترونیک مطابق با آخرین استانداردها و بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده مورد بازرسی و چک های دقیق قرار می گیرند. براساس برنامه ریزی صورت گرفته این هواپیماها در صورت تأمین قطعات مورد نیاز پیش از آغاز عملیات حج فعال خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • (ویدئو) آخرین وضعیت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه
  • ارتقای سرعت خدمات دهی در بنادر شرق با هوشمندسازی عملیات بندری