Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس ،فرمانده انتظامی استان بر اهمیت آموزش همگانی در راستای مردمی کردن امنیت تأکید کرد و گفت: باید از تریبون های مردمی همچون مساجد و مدارس به منظور ارائه آموزش های لازم به مردم استفاده کنیم.
سردار "منوچهر امان اللهی" در حاشیه بازدید از ستاد انتظامی شهرستان کرمانشاه و افتتاح مرکز بایگانی این ستاد در جمع کارکنان گفت: نیروی انتظامی به واسطه خدماتی که به مردم ارائه می دهد پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، از این رو فعالیت های آن حساسیت ویژه ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: پلیس باید از راه های مختلف از جمله گشت زنی محسوس و نامحسوس، کشف سرقت های به وقوع پیوسته، تعامل با شوراهای شهر و روستا، بسیج و آموزش و آگاهی دادن به مردم احساس امنیت را در جامعه تقویت کند.
این مقام ارشد انتظامی استان به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت کار پلیس، آموزش کارکنان به منظور ارتقا بهره وری و بهبود فعالیت های آنان باید همواره مد نظر باشد.
سردار امان اللهی با بیان اینکه امروز مردم به خوبی به پلیس اعتماد دارد و در انجام ماموریت ها در کنار آن هستند، اظهارداشت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا اعتماد مردم به پلیس روز به روز بیشتر شود.
وی ادامه داد: پلیس هر چه از وظایف، ماموریت ها و جایگاه خود شناخت پیدا کند و همه ابعاد و جوانب را در نظر بگیرد، در پیچ و خم و سختی کار دچار مشکلات کمتری خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کار پلیس با سایر ادارات متفاوت است، گفت: پلیس باید در انجام مأموریت ها با مردم و ادارات دولتی و غیر دولتی تعامل داشته باشد و از ظرفیت های مردمی کمک بگیرد.
سردار امان اللهی عنوان کرد: پلیس برای جلب اعتماد و مشارکت مردمی، ابتدا باید وظایف خود را به درستی انجام و سپس با تقویت رفتار های خوب خود این مشارکت را افزایش دهد، چراکه یک حرکت اشتباه هم به خود فرد و هم به مجموعه انتظامی ضرر می رساند.
وی تصریح کرد: مسائل سازمانی، انضباطی و آموزشی را هرچه جدی تر بگیریم توفیق بیشتری حاصل خواهد شد، همچنین داشتن ظاهر آراسته و مرتب در ذهن بیننده تاثیر گذار است و ممکن است باعث قضاوت مثبت یا منفی شود.
سردار امان اللهی در پایان بر اهمیت آموزش همگانی در راستای مردمی کردن امنیت تأکید کرد و گفت: باید از تریبون های مردمی همچون مساجد و مدارس به منظور ارائه آموزش های لازم به مردم استفاده کنیم.انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام