Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کاروان زیارتی از محل درآمد موقوفات از تبریز راهی عتبات عالیات شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، 44 نفر زائر از محل درآمد موقوفه های قائم مقام و خیرالنسا امروز از تبریز عازم نجف و کربلا شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت:یکی از نیات واقفان کمک به اعزام زائران به سفرهای زیارتی است افزود:در آذربایجان شرقی 6 هزار موقوفه داریم که دو هزار موقوفه منفعتی است و درآمد آنها صرف نیت واقف می شود و بقیه انتفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مصائبی گفت:درآمد موقوفه ها صرف کمک به زائران ،بیماران ،مزدوجان و برپایی مراسم عزاداری برای سیدالشهدا می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود:پارسال در استان 125 مورد وقف ثبت شد که نسبت به سال 94 حدود سی درصد رشد داشت و در ابتدای سال جدید نیز 12 مورد وقف جدید داریم که امیدواریم این حسنه جاریه افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر ازبیم حمله پهپادی از لبنان به صدا درآمده است.

آژیر خطر درکریات شمونا و حومه آن شنیده می شود.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی مقابله با یک پهپاد شد که از سمت لبنان به شمال فلسطین اشغالی وارد شده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6099394

دیگر خبرها

  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد