Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:46:37 GMT

تجمع اعتراض‌آمیز بجمعی از اهالی رزمی در وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۹۷۲۴

تجمع اعتراض‌آمیز بجمعی از اهالی رزمی در وزارت ورزش

جمعی از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزش‌های رزمی کشور در اعتراض به انتخاب کارشناس جدید ارزیابی سبک‌های رزمی در وزارت ورزش و جوانان تجمع و به اعتراض پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از انتخاب کارشناس خبره جدید ارزیابی سبک‌های رزمی از سوی سرپرست دفتر ارزیابی و نظارت وزارت ورزش و جوانان برخی از مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان رشته‌ها و سبک‌های مختلف رزمی کشور با حضور در وزارت ورزش و جوانان به این انتخاب اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان عدم صلاحیت فرد انتخاب شده را به عنوان کارشناس خبره ارزیابی سبک‌های رزمی اعلام کردند و برای انتقال این موضوع به دفتر معاونت قهرمانی و اداره کل حراست نیز مراجعه کردند.

شنیده‌ها حاکی از آن است معترضان تصمیم دارند در صورت عدم رسیدگی به شکایت‌شان فردا نیز به تجمع در وزارت ورزش و جوانان ادامه دهند.

محمد جوادفرد روز گذشته به عنوان کارشناس خبره در کمیته ارزیابی سبک‌های رزمی از سرپرست دفتر ارزیابی و نظارت وزارت حکم گرفت.

انتهای پیام/

R1015204/P35350/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گویندگی در رادیو تازه تاسیس ورزش از اولین‌هایی بود که مرحوم مسعود اسکویی گویندگی آن را بر عهده داشت.
آقای علی شاکری مجری و کارشناس ورزشی با حضور در استدیو شبکه خبر گفت: مهمترین صفاتی که می‌توانم از ایشان یاد کنم مردم داری، فروتنی و تواضع، رئوف بودن، حسن خلق در کنار تخصص و تبحری که در اجرای برنامه‌ها داشت به خصوص با آن صدای جذاب و جادویی و کمک به جوان‌ها و ارتباط­ گرفتن خوب با جوانان­ و انتقال تجربه بدون خست به دیگران و خوش ارتباط بودن موجب معروفیت زنده یاد اسکویی بود.
وی ادامه داد: مرحوم اسکویی علیرغم این که کار خود را در سازمان صدا و سیما با تلویزیون آغاز کرده بود ولی واقعا عاشق رادیو بود، حتی این روز‌های آخر با وجود بیماری تلاش می‌کرد که در رادیو حاضر شود و بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.
شاکری ادامه داد: یکی از نکات برجسته مرحوم اسکویی صدای ایشان بود، صدای خاصی که اینقدر جاذبه داشته باشد من در این ۳۰ سالی که در کنار ایشان کار کردم کمتر شنیده ام و در کنار صدای خوب، ­ایشان درست کلمات را تلفظ کردن به عنوان مرجع، حق بزرگی بر گردن رادیو ورزش داشت و ایشان به نوعی شناسنامه رادیو ورزش بود.
این مجری و کارشناس ورزشی افزود: مثل امروز که سازمان صدا و سیما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این همه گستردگی و شبکه های مختلف در گذشته این نبود و ورزش آنچنان که باید مثل امروز مورد توجه خانواده ها نبود ، الان جزئی از مولفه های زندگی مردم شده است که خود ورزش امروزه یک منبع اقتصادی مهم برای هر کشوری محسوب می شود ، آن شرایط ایجاب می‌کرد که ایشان به صورت عمومی به دلیل کمبود نیروی انسانی ­این کار را به بهترین شکل دامه دهد. (گزارشگری برای همه رشته های ورزشی مثل چوگان، تنیس، اتومبیل سواری، ­ اسب سواری و...)
شاکری در ادامه گفت: ­­بزرگترین دستاورد مرحوم اسکویی به شکل معنوی محبوبیتی بود که در نزد مردم داشت و امروز بعد از فوت ایشان شاهد سیل ابراز تسلیت و غم و اندوه چه از سوی رئیس سازمان صدا و سیما، معاونت صدا و رادیو ورزش و همه جامعه ورزشی هستیم.
شاکری گفت: زنده یاد اسکویی خودشان به گزارشگری ­رشته ورزشی والیبال خیلی علاقه داشتند البته قبل از انقلاب فوتبال را هم گزارش می‌کردند و گزارشگری ایشان هیچ وقت جانب دارانه نبود و همیشه تاکید می‌کردند که گزارشگر باید بی طرفی را رعایت کند و یا حداقل باید این انصاف را داشته باشد که آن بازی را بدون مکنونات قلبی خود­به مخاطب خود انتقال دهد.
شاکری در خصوص علاقه خاص زنده یاد اسکویی به رادیو گفت: من هیچ وقت از ایشان دلیل علاقه ایشان را به رادیو­ نپرسیدم که چه حیف ولی می‌دانم که خیلی به رادیو علاقه داشتند و ما همیشه شاهد این بودیم که هر آنچه که تجربه کرده بود به جوانان منتقل می‌کرد.
وی در پایان گفت: مرحوم اسکویی به برنامه «جهان والیبال» ­علاقه خاصی داشتند و من فکرمی کنم که ایشان حاضر بودند همه آن برنامه‌ها را نداشته باشند؛ اما ایشان در برنامه جهان والیبال­­ به عنوان مجری در این برنامه و یا حتی برنامه‌های والیبال حتما حضور داشته باشند و علاقه بسیاری به این برنامه داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری