Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز و به مناسبت گرامی‌داشت هفته سلامت و میلاد پر خیر و برکت امیرالمومنین امام علی (ع) و همچنین ماه رجب وایام البیض اعتکاف شواری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان بسیج مهندسین صنعت و معدن، بسیج علمی پژوهشی، بسیج هنرمندان و کارکنان سپاه فتح در انتقال خون استان حاضر و نسبت به اهداء خون خود به منظور کمک به بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سید هوشنگ رحیمیان رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد اظهار کرد: تداوم برنامه‌های فرهنگی و اهداء خون از برنامه‌های مهم بسیج جامعه پزشکی در سال جاری است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال برنامه‌های متعدد بهداشتی، درمانی و آموزشی در سطح استان برگزار می‌کنیم، گفت: در سال جاری اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی و استقرار بیمارستان صحرایی را در سطح مناطق محرون کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

رحیمیان همکاری خوب تمامی دستگاه‌های بهداشتی، درمانی و خدماتی و اجرایی در برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید همکاری‌های بهتر و بیشتری داشته باشیم تا بتوان گامی در راستای محرومیت‌زدایی هم‌استانی‌ها برداریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد