Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،سردار سید یحیی رحیم ‏صفوی عصر امروز در آیین گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در نطنز پایتخت هسته‌ای ایران،شهدا را مظهر ایستادگی و ایثار و الگویی برای جوانان دیگر کشورها دانست واظهار داشت: یادواره شهدا و مراسم هسته ای موجب انتقال مفاهیم و ارزش‌‏های اسلام و انقلاب و جنگ هشت ساله و روحیه ایستادگی و ایثار شده است و باید به نسل جوان انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا بعد از افغانستان و عراق می‌‏خواست به ایران حمله کند اما تدبیر و بصیرت و فهم رهبری و ایستادگی و غیرت جوانان مانع از این جسارت دشمن شد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامیبا اشاره به اینکه 194 کشور در دنیا و57 کشور اسلامی هستند اما هیچ ‏کدام رهبری حکیم‌، فهیم، بصیر و شجاع و با تقوی ندارد، خاطنشان کرد: در حالی ‏که اوضاع منطقه نا امن است رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرت رهبری می‏‌کنند و این را دنیا فهمیده و رهبر ایران و ملت مقاوم الگوی جهانیان شده است.

وی گفت: از جنگ تروریست‏‌ها با سوریه حدود 6 سال می‌‏گذردو این حمله نظامی رئیس جمهور جدید آمریکا به سوریه،یک اشتباه استراتژیک برای دولت جدید اروپا بود.

سردار صفویافزود: درکشوری که500هزار شهید، جانباز و آزاده داریم و جوانان ما جنگ و طاغوت و ظلم را ندیده‌‏اند، باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا و مبارزات آنان، مفاهیم انقلاب اسلامی را به نسل جدید انتقال دهیم و بدانیم شهدا زنده و تاثیر گذارند و دعای شهدا گره گشایی می‏‌کند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی به رشادت شهیدان و قدرت نفوذ فرهنگی و سیاسی ایران در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: تصویر ملت ایران در افکار جهان اینگونه شکل گرفته است که ملتی دانا با شهدای هسته‌‏ای، جوانانی شجاع با ظرفیت بالا هستیم و زنان ایرانی الگوی زنان کشورهای اسلامی برای دفاع از اسلام شده‌‏اند.

سردار صفوی گفت: جوانان باید کسی را انتخاب کنند که بتواند بر مشکلات اقتصادی کشور فائق آید و در این اوضاع نابسامان و نا امن منطقه، کشورمان را به ساحل امن برساند.

وی افزود: امیدواریم کسی را در انتخابات ریاست جمهوری پیش رویانتخاب کنیم که فرمانبر ولی فقیه و مطابق شاخصه‌‏های رهبری باشد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولین مشکل ما در لایه‏‌های زیرین مدیریتی کشور و نبود برنامه جامع 20 ساله و دومین مشکل در زمینه‏‌هایراهبردی، اقتصادی، سیاسی فرهنگی است، تصریح کرد: ایران کشوری4فصل و با منابع عظیم نفت، و گاز، سنگ و دیگر منابع اما با مدیریتی ضعیف است و برنامه‏‌ای بلند مدت برای بهره‌مندی از این منابع نداریم.

وی با اشاره به اینکهخداوند نعمت را بر ملت ایران تکمیل وعناصر جدول مندلیف را به صورت کامل در کشورمان قرار داده است،گفت: با وجوداختلاف40درجه‌ای دما از شمال تا جنوب کشور، اگر انرژی‌‏ها رادرست و بهینه مصرف کنیم همه مشکلات حل می‏‌شود.

سردار رحیم صفوی همچنین افزود: بهفضل الهی جبهه مقاومت در سوریه و عراق در حال پیشروی و پیروزی است و تا دو ماه دیگر موصل آزاد خواهد شد.

در پایان آیین بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در تالار کرکس استادیوم شهید منوچهری شهرستان نطنز از خانواده‏‌های معظم شهدای دفاع مقدس و خانواده‏ شهید مدافع حرم « احمد جلالی نسب» از استان قم و پسر شهید،خوانساری رئیس سایت هسته‏‌ای شهید احمدی روشن نطنز برای غنی سازی20درصدی و همچنین سردار یحیی رحیم‏ صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاببا اهدای تصویری از امام زاده آقا علی عباس نطنز تجلیل شد.

اجرای سرود و چند قطعه ترانه حماسی از میلاد هارونی خواننده ارزشی و سخنرانی محمدرضا جلالی نسب فرزند شهید «احمد جلالی نسب» شهید مدافع حرم از استان قم، از برنامه های جنبی این جشن بود.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه با همکاران مدیریت امور استانها و شعب اظهار داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با جامعه کار و تولید به مناسبت هفته کارگر، معظم له تاکید مهم بر «جهش تولید با مشارکت مردم» داشتند. نکته مهم و بسیار ارزشمند این جلسات که رهبری عظیم الشان، اولین تعبیر مشارکت مردم را تعاون عنوان نمودند. این تعبیر حکیمانه نشان دهنده وظیفه سنگین ارکان بخش تعاون در سال ۱۴۰۳ است. همچنین فرصتی است تا تعاونگران استعدادها و ظرفیت های بالای بخش تعاون را به اقتصاد ارائه دهند و جایگاه و سهم واقعی خود را در اقتصاد ملی پیدا کنند.
این مقام بانکی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ سال سخت شبکه بانکی بوده است، تکالیف مهم محوله از سوی دولت همراه با محدودیت های درست بانک مرکزی موجب گردید بانکها برای ایفای نقش بهینه خود با دشواری هایی روبرو شوند، در این سال مهم و حیاتی بانک توسعه تعاون بهترین عملکرد دوران را رقم زده است. به جرات می توانیم بگوییم عملکرد سال پیشین برگی زرین در تاریخچه و کارنامه عملکردی بانک بوده است. قطعا نقش واحدهای صف و شعب در این موفقیت ها مهم بوده است و مدیریت امور استانها و شعب نیز به عنوان محوریت راهبری و هماهنگی و نظارت بر واحدهای شعب بسیار ارزشمند و تعیین کننده بوده است.
وی افزود:نقش معاونت استانها و بازاریابی به ویژه مدیریت امور استانها و شعب در حصول دستاوردهای بانک توسعه تعاون تاثیرگذار بوده است. گزارش کامل و جامعی از سوی مدیریت امور استانها و شعب در این جلسه ارائه گردید. مشخص است که حجم بالایی از کار و فعالیت حجیم و متراکم در این مدیریت ساماندهی شده است و پیداست که نظارت و هماهنگی و هم افزایی مفیدی در جریان فرآیندها وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح کرد: عملکرد بانک توسعه تعاون از چند بعد و منظر با رشد و شکوفایی فراوان همراه بوده است، در بعد اول در سطح شبکه بانکی، شاخص های عملکردی بانک توسعه تعاون به گونه ای است که به لحاظ رشد مصارف و منابع از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است. بانک توسعه تعاون به لحاظ تحقق شاخص npl نیز در میان بانکهای کشور در بهترین وضعیت و شرایط است. از بعد تاریخی و در مقایسه با ادوار گذشته عملکردی نیز تمامی شاخص های بانک با رشد و پیشرفت درخشانی همراه بوده است و بانک به لحاظ سودآوری نیز در شرایطی قرار گرفته است که با تداوم این روند، زیان انباشته ناشی از سالهای قبل را نیز جبران می کند.
در این جلسه کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و شعب مطالبی را در رابطه با مسئولیت ها و وظایف این معاونت و همکاران مدیریت امور استانها و شعب مطرح نمود. صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب نیز گزارشی جامع و کامل در رابطه با عملکرد سال پیشین و برنامه های سال جدید ارائه داد. همچنین روسا و معاونین ادارات و تعدادی از همکاران نیز مطالبی را در جلسه عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است