Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، محمدرضا مهاجری در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر تراکتورسازی گفت: دیدار با تیمی مثل تراکتورسازی در همه حال سخت است. اصلا و ابدا به نتیجه اخیر این تیم در برابر صبا فکر نمی‌کنیم و می‌دانیم که تراکتورسازی تیم بزرگی است.

وی افزود: شرایط خاصی در تیم حاکم شده که ناشی از همدلی است، ۵ پیروزی متوالی انصافا یکی از بهترین خاطرات را برای ما در این لیگ سخت رقم زده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که بالاخره اقبال به ما لبخند زد و نتایجی که از ابتدای فصل لایقش بودیم در نهایت نصیب‌مان شد.

سرمربی پدیدهدر خصوص شکست ناپذیری پدیده در برابر تراکتورسازی گفت: آمار و ارقام برای هیچ تیمی گل نمی سازند. قلعه نویی مربی سرد و گرم چشیده‌ای است که کار خود را به خوبی بلد است. بازی با صبا و حواشی و جو خاص آن یک بار اتفاق می‌افتد. ضمن اینکه گل‌های دوم و سوم صبا هم در وقت های تلف شده به ثمر رسید.

ویدر خصوص اینکه در دیدار با پرسپولیس در آزادی، جشن قهرمانی قرمزهای پایتخت برگزار می‌شود، گفت: فعلا تمام فکر و ذکر ما روی تراکتورسازی است و به دیگر دیدارهای خود و کسب سهمیه فکر نمی کنیم.

مهاجری در خاتمهدرباره اینکه قبلا گفته بود استقلالی است وآیا می‌تواند در صورت عدم نتیجه گیری احتمالی پرسپولیس در مقابل ماشین، جلوی قهرمانی این تیم در آزادی را بگیرد تاکید کرد: من استقلالی نیستم و پدیده‌ای هستم. قهرمان نشدن پرسپولیس هم در این فصل بسیار بعید است و فکر نمی‌کنم چیزی بتواند جلوی قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم را بگیرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود. حریف مازندرانی پرسپولیس شرایط حساسی برای بقا در لیگ دارد و این موضوع کار شاگردان اوسمار را سخت خواهد کرد.

کاروان پرسپولیس امروز بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده بود و حالا در پی کسب ۳ امتیاز مهم در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود در این شهر است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد