Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست>احزاب و شخصیت‌ها - انتخاب نوشت: حمیدرضا ترفی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه از حضور مصطفی میرسلیم تا پایان رقابت‌های انتخاباتی در صورت عدم توافق و وحدت خبر داد.

ترقی با اشاره به انتخاب میرسلیم بعنوان نامزد حزب موتله گفت: ما قرارمان اين است كه اقاي ميرسليم تا پايان مناظرات باقي بماند و بعد به سمت وحدت برويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید برا اینکه میرسلیم بیشترین سابقه را نسبت به سایر افراد در «جمنا» دارد، اضافه کرد: اگر به توافق نرسیم، آقای میرسلیم تا پایان رقابت ها و بعد از مناظرات خواهد ماند.

عضو حزب موتلفه در واکنش به سئوالی در مورد لابی برخی از افراد در جمنا برای رای اوری بیشتر و احجاف به کاندیداهای دیگر گفت: این شاید اجحاف نباشد، گروه هایی که مثل رهپویان حضور بیشتری داشتند، کاندیدایشان رای بیشتری آورد.

وی در پاسخ به این سئوال که ایا اکنون که میرسلیم در لیست کاندیداهای جمنا حضور ندارد، کنار می کشید؟ تاکید کرد: ما ذیل جمنا نیستیم و تنها از این جبهه بعنوان جبهه ای که می خواهد نیروهای انقلاب را گردهم جمع کند، حمایت کردیم.

ترقی با اشاره به بیانیه اعلام کاندیداتوری مستقل رئیسی گفت: آقای رئیسی به دعوت جمنا کاندیدا نشد، ایشان به دعوت علما و ... آمد. در این میان «جمنا» هم بعنوان یکی از گروه ها از ایشان حمایت کرد.

29219

کلید واژه‌ها : جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) - حزب موتلفه اسلامی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم گفت: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

وی افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وزیر علوم بیان کرد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات