Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ملوان نماینده شهر بندرگز و استان گلستان و تیمی مردمی است، اما در حال حاضر عده‌ای دوست ندارند موفقیت‌های تیم شهرشان را ببینند.

وی افزود: البته به عملکرد مدیریت و کادر فنی تیم ملوان بندرگز همواره انتقاداتی وارد بوده، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که ما با وجود مشکلات مالی فراوان، هیچ گاه به دسته پایین‌تر سقوط نکردیم و در برخی فصل‌ها هم نتایج خوبی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مهدی تبیانیان موسس باشگاه ملوان بندرگز بود و در این چند سال زحمات زیادی کشید و اکنون که تیم را واگذار کرده، به وی پیشنهاد دادیم تا به عنوان استعدادیاب و مربی تیم‌های پایه در کنار ملوان باشد.

خسرونژاد عاشق ورزش است

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به خرید امتیاز این تیم توسط مهدی خسرونژاد، گفت: آقای خسرونژاد کارخانه دار نیست، بلکه عاشق ورزش و شهر بندرگز است، وی اصالتا قائمشهری بوده اما ۱۰ سال در بندرگز زندگی کرده و به این شهر تعصب دارد.

جهانشاهی بیان کرد: آقای خسرونژاد با تشویق ما اقدام به خرید تیم ملوان بندرگز کرد و برنامه دراز مدتی دارد تا تیم ملوان بندرگز را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببرد.

وی ادامه داد: ساخت ورزشگاه اختصاصی که به عنوان مجموعه ورزشی – گردشگری فعالیت کند از برنامه‌های آقای خسرونژاد است تا با این کار ملوان بندرگز صاحب درآمد پایدار شود.

مدیریت جدید تا کنون ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد: مالک جدید سکو و نور ورزشگاه امام رضا (ع) بندرگز را سر و سامان داده، رختکن، سرویس بهداشتی، دوش آب گرم، اتاق دوپینگ، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران و جایگاه دوربین در این ورزشگاه ایجاد کرده و در مجموع تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

جهانشاهی یادآور شد: باشگاه ملوان بندرگز در گذشته هیچ چیز نداشت اما اکنون با ورود آقای خسرونژاد صاحب ساختار حرفه‌ای شده و با بازیکنان قرارداد مالی بسته‌ایم.

وی ادامه داد: با تمام این هزینه‌ها و زحمات مالک جدید، عده کمی می‌خواهند وی را دلسرد کنند و شاید به این دلیل است که اکنون خودشان در کنار تیم ملوان حضور ندارند.

مسئولان و مردم حمایت از ملوان را دریغ نکنند

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تصریح کرد: تیم ملوان بندرگز نماینده این شهر و استان گلستان است و اکنون که فردی با هزینه شخصی در حال کمک به تیم است نباید به وی انرژی منفی بدهیم.

جهانشاهی افزود: چنین افرادی که برای حمایت از ورزش قدم بر می‌دارند باید تشویق شوند و از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی به خصوص استاندار گلستان می‌خواهم تا از تیم ملوان بندرگز حمایت کنند.

وی یادآور شد: آقای خسرونژاد هزینه‌های خوبی برای تیم ملوان بندرگز انجام داده و باید قدر وی را بدانیم و از مردم بندرگز و استان هم می‌خواهم تا امسال حمایت خود را از تیم ملوان بندرگز دریغ نکنند.

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی