Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@13:52:23 GMT

مرگ زن 57 ساله در گناوه به خاطر سقوط در چاه آسانسور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۱۷۸۶

مرگ زن 57 ساله در گناوه به خاطر سقوط در چاه آسانسور

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، دکتر علی زکی زاده افزود: نیرو های اورژانس وقتی به صحنه رسدند با بیماری بدحال روبرو شدند که دچار ترومای کامل ( ضربه به نقاط مختلف سر، اندام های مختلف و پاها شده است) و عملیات نجات شامل اکسیژن رسانی، نصب سرم، آتل بندی، کلار گردنی و پانسمان را انجام دادند.


وی ادامه داد: پس عملیات نجات فرد حادثه دیده به بیمارستان امیر المومنین(ع) گناوه منتقل شد که در این بیمارستان پس از عمل، آماده اعزام بود، اما با توجه به صدمات گوناگون و حال وخیم دچار ضعف علائم حیاتی شد و با وجود عملیات احیا در ساعت 2 بامداد روز جاری فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی از مردم خواست در استفاده از آسانسور ها ایمنی کامل رعایت کنند و سرویس و ایمنی آسانسورها برای جلوگیری از چنین حوادثی انجام شود.


قدرت الله شاهین زاده رئیس اداره استاندارد گناوه هم گفت: بازرسان این اداره برای بررسی وضعیت آسانسور ساختمان محل وقوع حادثه و علت آن به محل اعزام شدند که بمحض مشخص شدن نتیجه، اعلام خواهد شد.

آفتاب

110

این اخبار را از دست ندهید:

مریم 23 ساله بعد از انتخاب شدنش به عنوان« ملکه زیبایی» بلای کثیفی بر سرش آمد! + عکس

آپارتمان احمد راز کثیف او و هوسبازی با 4 زن و دختر شیطان صفت را بر ملا کرد! + عکس

تجاوز مرد نانوا به دختر 11 ساله / آن مرد پس از كشاندن دختر 11 ساله به داخل نانوايي در را بست و .. ! + عکس

معلمان در اقدامی بی سابقه دست به خودکشی جمعی زدند! + عکس

به هر دختری نباید اطمینان کرد / ماجرای عجیب و خواندنی فرارعروس یک خانواده ایرانی + عکس

مرده ای که قبل از خاکسپاری و حین تشیع جنازه زنده شد + تصاویر

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از غرق شدن مردی ۵۵ ساله در آب‌بندان روستای لاله‌زار شهرستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامعلی فخاری، صبح امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دو حادثه در روز گذشته اظهار کرد: حادثه غرق شدن فردی در آب‌بندان شهرستان سیمرغ در شب گذشته به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: بعد از اعزام تیم امدادی از شهرستان‌های سیمرغ و قائم‌شهر به محل مورد نظر با همکاری آتش‌نشانی، نیروی انتظامی پس از چهار ساعت جست‌وجو موفق به پیدا کردن جسد فرد شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی در ادامه با اشاره به نجات جان فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن بیان کرد: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد.

فخاری با بیان اینکه سرعت تیم عملیاتی پایگاه امدادونجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی به محل حادثه اعزام شدند، مطرح کرد: نجات‌گران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 748379

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر