Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@04:31:47 GMT

بحران مالی یورو بر کل اروپا تاثیر گذار بوده است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۲۵۶۳

رئیس جمهوری آلمان در جریان سفر به یونان با تاکید بر لزوم حل بحران مالی اروپا اظهار داشت که بحران حوزه یورو بر کل اروپا تاثیر داشته است.

خبرگزاری مهر: «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس جمهوری آلمان در جریان مراسم افتتاح نمایشگاه «داکیومنتا ۱۴» در یونان اظهار داشت: بحران مالی در میان کشورهای حوزه یورو قابل تامل بوده و باید به این نکته اذعان داشت که این موضوع بر تمام کشورهای اروپایی تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در دیدار با «بروکوبیس بافلوبولوس» وزیر خارجه یونان همچنین خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی برای رفع بحران اقتصادی باید تلاش کرده و راهکار جدی برای آن بیابند.

رئیس جمهوری آلمان در ادامه با اشاره به برگزیت گفت: اروپا به دنبال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باید برای ساختن اروپایی قوی تمام توان خود را به کار بگیرد.

گفتنی است «الکساندر گراف لامبسدورف» معاون آلمانی پارلمان اروپا به تازگی با اشاره به بحران مالی یونان خواستار خروج این کشور از حوزه یورو شده بود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت