Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جمشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: بیش از ۱۴ هزار بسته آموزشی سلامت در بین مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در اندیمشک توزیع و نیازهای آن در این زمینه به نحوی مناسب، رفع شد.سیما جمشیدی افزود: به زودی و با اجرای طرح‌های گسترده عمرانی، نیازهای شهروندان در زمینه بهداشت و درمان اندیمشک احداث و افتتاح و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از این طرح‌ها، احداث مرکز خدمات جامع سلامت کوی جمهوری اندیمشک با مساحت 2000 متر و زیر بنای 700 متر بوده که به زودی و با حضور مسئولان محلی و استانی در این شهرستان، افتتاح می‌شود.رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح عمرانی، نیاز بخش‌های مختلف شهری در حوزه تجهیزات و نیازهای بهداشت و درمان رفع شاخص‌های حوزه سلامت در شهرستان گسترش می‌یابد.وی افزود: بیش از این نیز و با توجه به استقبال گسترده و حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس هشت ساله در اندیمشک و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، طرح‌های گسترده‌ای در شهرستان اجرا شده است. جمشیدی بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها، بیش از 14 هزار بسته آموزشی سلامت در بین مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در اندیمشک توزیع و نیازهای آن در این زمینه به نحوی مناسب، رفع شد. وی افزود: این بسته‌های آموزشی در ایستگاه‌های سلامت، در بین مسافران نوروزی و در پادگان‌های نظامی محل استقرار کاروان‌های راهیان نور این شهرستان توزیع و خدمات تست قند خون و فشار خون نیز به صورت رایگان به شهروندان، ارائه شد.رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: هم چنین برای اولین بار در این مدت یک دستگاه بلوتوث و اینترنت در پادگان دوکوهه نصب و راه اندازی شد که با راه اندازی آن، نیازهای کاروان هان راهیان نور در حوزه‌های فیلم برداری، عکس و موسیقی‌های بهداشتی و درمانی مرتبط به اسلامت جامعه، رفع شد. انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده