Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@21:17:57 GMT

خرید و فروش حرفه ای آهن آلات با مرکز آهن

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۳۷۷۶

امروزه تامین آهن آلات ساختمانی و صنعتی به یک دغدغه اساسی برای اهل بازار تبدیل شده و با گسترش استفاده از فناوریهای روز، نیاز به تامین این دسته از محصولات آن هم بصورت اینترنتی و بصورتی که خرید و کسب اطلاعات ساده باشد، به یک نیاز اساسی تبدیل شده است .

مرکزآهن با بیش از دو دهه سابقه در امر خرید و فروش آهن آلات در ایران و با بکارگیری نیروهای مجرب و حرفه ای در حال حاضر به یکی از مراکز پیشرو در امر خدمات با کیفیت برای خرید انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی تبدیل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارائه اطلاعات بروز و دقیق از قبیل: قیمت آهن، قیمت میلگرد، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت قوطی، پروفیل، نبشی، ناودانی، گاردریل، تیرآهن، سیم حرارتی، تسمه ورقی، لوله سیاه و گازی و پوشش سوله و گاردریل و همچنین ارائه پیش فاکتور متناسب با انتخاب مشتری، ارائه مشاوره و اطلاعات جزئی در خصوص کلیه محصولات از جمله خدمات این مرکز تخصصی آهن آلات می باشد .

مرکزآهن، خدمات گسترده ای را در جهت رفاه حال بازدیدکنندگان، پروژهشگران و مشتریان عزیز بصورت آنلاین ارائه می دهد که از جمله آن می توان به ارائه قیمت لحظه ای در کانال تلگرام مرکزآهن، ارائه اطلاعات و اخبار بروز بازارآهن آلات به همراه قیمت و نمودار در وبسایت رسمی مرکزآهن و ارائه اپلیکیشن آندروید مخصوص گوشی های تلفن همراه برای خرید راحت تر اشاره نمود .

همچنین خرید و فروش آنلاین انواع آهن آلات از طریق وبسایت مرکزآهن و اپلیکیشن آندروید از دیگر خدمات خاص مرکزآهن به کاربران عزیز می باشد .

برای ورود به کانال تلگرام مرکزآهن می توانید بروی اینجا کلیک نموده و جهت دریافت اپلیکیشن آندروید مرکزآهن اینجا را کلیک نمائید .

مرکزآهن با هدف دسترسی آسان به اطلاعات بازار فولاد و آهن آلات، ارائه خدمات مشاوره کاملاً رایگان تلفنی و اینترنتی و خرید و فروش آسان آهن آلات روزانه تلاش بسیار زیادی را برای ارائه خدمات با کیفیت در اختیار کاربران، محققان بازار و مشتریان قرار می دهد.

اگر بعنوان یک محقق و یا یک مشتری بدنبال کسب مشاوره تخصصی در حوزه بازار آهن آلات و فولاد هستید، با ما تماس بگیرید .

تلفن دفتر مرکزی: 03133332323 و 03135155
آدرس دفتر مرکزی: اصفهان، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهار راه شریف، جنب بیمه تامین اجتماعی، ساختمان الماس، طبقه پنجم، واحد 514 و 515
گروه بازرگانی مرکزآهن، هر روزه از ساعت 8 صبح الی 5 بعداز ظهر بدون وقفه پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد