Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@04:16:20 GMT

برپایی کارگاه اقتصاد مقاومتی بسته بندی خشکبار

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۴۶۹۷

برپایی کارگاه اقتصاد مقاومتی بسته بندی خشکبار

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت فرماندهی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حربن ریاحی، حوزه 217 شهید زین الدین در راستای ابلاغ شعار سال ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای و در راستای اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی دست به ایجاد یک کارگاه اقتصاد مقاومتی بسته بندی خشکبار زده اند.
دستگاه بسته بندی خشکبار توسط دوتن از بسیجیان این پایگاه با نام های مهندس شهباز کلانتری و مهندس علیرضا خواجه لو با بهره گیری از مهندسی معکوس یک مدل آلمانی و بسیار پیشرفته تر از مدل آلمانی ساخته شده است که قادر است در هر 4ثانیه یک بسته یک کیلویی و بیشتر را بسته بندی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازدید فرمانده حوزه مقاومت 217 شهید زین الدین، پاسدار محمدرضا عزیزی و فتحعلی مسئول بسیج سازندگی این ناحیه و از کارگاه و بعد از خیر مقدم فرمانده پایگاه حربن ریاحی بیاناتی را داشتند.
پاسدار محمد رضا عزیزی فرمانده حوزه مقاومت 217 شهید زین الدین در این دیدار اظهار داشت :استفاده از حداکثر ظرفیت بسیج و مردم برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و همچنین توجه مسئولین به ایجاد بسترسازی برای تسهیل کارهای تولیدی توسط مردم و اشتغال زایی در سطح جامعه باید انجام شود تا از حالت رکود خارج شویم.
پاسدار فتحعلی مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد(ع) گفت :گروهی از یکی از کشورهای اروپایی برای بازدید از مراکز اقتصادی به ایران آمدند و نتیجه ای از پایان سفر خود از ایران گرفتند این بود که ایران بیشتر سیاسی گو عمل میشود و همچنین ایران که از منابع طبیعی مثل نفت و گاز به جای ایجاد اشتغال استفاده میکند دارای شاخص منفی در بحث اشتغال میباشد که اگر به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تولید و اشتغال جامه عمل بپوشانیم این شاخص منفی رو به سمت مثبت شدن خواهد رفت.


خبرنگار بسیجی: میلاد فرهادی


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)