Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از مهمترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت مرحله گروهی امشب مدافع عنوان قهرمانی قطر مهمان صدرنشین و مدعی نخست قهرمانی لیگ برتر ایران است. پرسپولیس بعد از شکست 3-1 در دوحه مقابل الریان حالا این فرصت را دارد تا در بازی امشب در حضور طرفداران پرشمار خود از حریف قطری انتقام گرفته و دوباره به صدر جدول بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدالی که نتیجه اش نه تنها برای این دو تیم بلکه برای دیگر مدعی صعود از این گروه یعنی الهلال عربستان هم حائز اهمیت است.

به گزارش نامه نیوز ، در آستانه این مصاف سرنوشت ساز سایت استاد الدوحه قطر در تحلیلی جالب از رویارویی دوباره الریان با پرسپولیس ایران به بررسی نقاط ضعف و قوت دو تیم پرداخت و مدعی شد در اختیار داشتن خط تهاجمی فوق العاده زهردار از سوی هر دو تیم باز هم نوید یک مصاف پرگل را می دهد گرچه تفاوت اصلی این مصاف با رویارویی دو تیم در بازی رفت به حضور یکصد هزار نفری هواداران پرسپولیس در آزادی برمی گردد که می تواند شب ترسناکی برای مدافع عنوان قهرمانی قطر رقم بزند.

استاد الدوحه در بخشی از تحلیل خود نوشت:« میشل لادروپ همواره از جاه طلبی های خود و شاگردانش برای شکستن طلسم ناکامی ها در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صحبت کرده و این بار هم در تهران ابراز امیدواری کرد که بتواند با دست پر زمین را ترک و نیمی از راه صعود را طی کند اما به راستی این مربی مشهور و شاگردان جاه طلبی که در اختیار دارد امشب می تواند از پس یکصد هزار هوادار پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی بربیاید؟!».


این سایت قطری در بخش دیگری از تحلیل خود به جنگ تفکرات تاکتیکی مربیان دو تیم اشاره و تصریح کرد لادروپ با برد در بازی رفت قطعا از نظر روحی و روانی شرایط مطلوب تری نسبت به برانکو ایوانکوویچ دارد اما این دلیل نمی شود چون بازی رفت را برد بتواند در بازی برگشت هم موفقیتی داشته باشد. سرمربی پرسپولیس نشان داده مربی زیرک و باهوشی است که با تغییرات غیر منتظره می تواند ورق بازی را برگرداند.


استاد الدوحه همچنین از مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس و رودریگو تاباتا در ترکیب الریان به عنوان مهره های اصلی دو تیم در جنگ خونین امشب در جهنم آزادی نام برد و مدعی شد هر دو بازیکن انگیزه های زیادی برای تکرار درخشش و گلزنی بازی رفت این بار در تهران دارند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در حالی با برد آلومینیوم و شکست تیم میهمان به پایان رسید که روی صحنه گل اول پرسپولیس اعتراض زیادی از سوی اراکی‌ها وجود داشت.

در این صحنه اوستون اورونوف برخوردی با ایمان موسوی بازیکن آلومینیوم داشت و باعث سرنگونی او شد  اما داور بدون سوت از این صحنه گذشت و خطا نگرفت.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

✅ محمدرضا ابوالفضلی: اینگونه برخوردها یک جدال طبیعی در فوتبال هست. نیروی وارد شده غیر طبیعی و در حدی نیست که داور مُجاب به اعلام خطا شود. اگر خوب دقت کنیم متوجه نزدیکی صحنه به داورِ چهارم و اشراف کامل وی به موقعیت می‌شویم چراکه ایشان نیز در حال انتقال اطلاعاتِ صحیح، نسبت به عدم وقوع خطا، به داور بازی است. با این‌ تفاسیر هیچگونه خطایی رُخ نداده و ادامه بازی تصمیم صحیحی بود که توسط داور گرفته شد.

❌ ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پرسپولیس با دست بازیکن حریف را شارژ کرد و داور باید خطا اعلام می‌کرد.

❌ تورج حق‌وردی: بازیکن پرسپولیس، بازیکن حریف را هُل داد و مرتکب خطا شد.

بروزرسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • مطهری: این یک استارت دوباره است