Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:43:45 GMT

ارسال بیش از ۴۵۰ اثر به پنجمین جشنواره نقش تن پوش

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۶۱۳۲

ارسال بیش از ۴۵۰ اثر به پنجمین جشنواره نقش تن پوش

بیش از ۴۵۰ اثر از زمان انتشار فراخوان تاکنون به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش، از آبان ماه سال گذشته و با انتشار فراخوان برگزاری این دوره از جشنواره نقش تن‌پوش، تاکنون بیش از ۴۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که بزودی مورد داوری قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار از شهرها و استان‌های مختلف از جمله تهران، لواسانات، سمنان، سنندج، کرج، قزوین، تبریز، نجف‌آباد، اصفهان، اراک، شیراز، مشهد، سبزه‌وار، نوشهر، یزد و رشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

جشنواره نقش تن پوش، تلاشی برای الگوسازی و ترویج استفاده از طرح‌ها و نقش‌های ایرانی و اسلامی متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه در انواع لباس‌ها و ترغیب هنرمندان جوان به طراحی و خلق تصاویر زیبا روی تن پوش یا همان تی شرت ساده است که ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برای اولین‌بار بخش داوری صنعتی و خرید طرح توسط تولیدکنندگان پوشاک در کنار داوری هنری، به این جشنواره اضافه شد. تولیدکنندگان منتخب می‌توانند پس از داوری و انتخاب طرح‌های موردنظر با همکاری دبیرخانه جشنواره، وارد عرصه تولید طرح های برتر صنعتی شوند.

پنجمین جشنواره نقش تن پوش در بخش‌ مسابقه با محوریت موضوعی زندگی شهری، ایثار، شهادت، انقلاب اسلامی و موضوعات آزاد و در بخش جنبی شامل برگزاری نشست های تخصصی و برگزاری نمایشگاه آثار طراحان و هنرمندان خلاق در زمینه طراحی تن پوش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان و اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.jdart.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های ‌علمیه، در راستای مأموریت اصلی خود در فراهم‌سازی گفتمانی فعال در شبهه‌پژوهی و پاسخگویی به‌روز، دقیق و مؤثر و همچنین ایجاد زمینه مناسب هم‌افزایی تجارب و اطلاعات علمی، ایده پردازی، اثربخشی و فرهنگ گستری رصد و پاسخ به شبهات دینی، سومین جشنواره پاسخ برتر را با هدف تکریم و تقدیر از فعالان و پیشگامان در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی و حمایت حمایت مالی و معنوی از آثار برتر برگزار می‌کند.

موضوع جشنواره:

تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی به همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان است.

قالب‌های جشنواره:

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل و بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات می باشد.

معیارهای انتخاب اثر در این جشنواره:

پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار:

آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱، عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی.

علاقه مندان می‌نوانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی https://jpb.pasokh.org/ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره «پاسخ برتر» پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر