Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران>سیاست داخلی - همشهری آنلاین:
رییس فراکسیون امید با بیان اینکه طرح گفت‌وگوی ملی یکی از محورهای دیدار نوروزی‌اش با لاریجانی بوده است گفت که با توجه به استقبال آقای لاریجانی، تصمیم گرفته شد کمیته‌ای مشترک از سوی ایشان و من برای موضوع گفت‌وگوی ملی تشکیل شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در صحفه شخصی اینستاگرام خود به توضیحاتی درباره محوز دیدار روز گذشته‌اش با رییس مجلس به شرح زیر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روز گذشته در مجلس، برای تبریک سال جدید با دکتر علی لاریجانی دیدار نوروزی داشتم. دیداری که در فضای دوستانه و صمیمی برگزار شد. عمده سخنان رد و بدل شده حول محور فعالیت‌های درون پارلمانی بود. وضعیت صندوق بازنشستگی، بحران آب، لزوم استفاده از نظرات صاحبنظران در طرح‌ها، لزوم وحدت نظرِ جریان‌های مختلف درون مجلس در مسائل ملی، تلاش برای عملیاتی کردن شعار سال، بویژه اشتغال جوانان از جمله موارد مطرح شده در این دیدار بود.

اما یکی از موضوعات مهمی که در این دیدار نوروزی مطرح شد، طرح گفت‌وگوی ملی بود که مدتی است فراکسیون امید به دنبال عملیاتی کردن آن است. با توجه به استقبال آقای لاریجانی، تصمیم گرفته شد کمیته‌ای مشترک از سوی دکتر لاریجانی و من برای موضوع گفت‌وگوی ملی تشکیل شود.

هدف اولیه طرح گفت‌وگوی ملی نزدیکی جریانات مختلف داخل پارلمان بود. حل برخی از چالش‌های سیاسی نیز یکی دیگر از اهداف گفت‌وگوی ملی خواهد بود. امیدوارم که این طرح در نهایت منجر به تحولاتی در فضای سیاسی کشور شود.»

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز