Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:13:15 GMT

آغاز مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کشور در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۶۸۶۷

آغاز مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کشور در استان فارس

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو ومیدانی، مطابق با تقویم مصوب فدراسیون، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور (آغاز فصل) روزهای 21 و 22 فروردین در بخش بانوان و روزهای 24 و 25 فروردین ماه جاری در بخش آقایان در مجموعه حافظیه شهر شیراز برگزار خواهد شد.

بر اساس آیین نامه مسابقات ورزشکاران در مواد دوی 100، 200، 400، 800، 1500، 5000، 10000 متر و 10 کیلومتر پیاده روی، 4 در 100 متر، 4 در 400 متر، 110 متر با مانع، 400 متر با ما نع، 3000 متر با مانع، دهگانه (آقایان)، پنجگانه (بانوان)، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش سه گام، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و پرتاب چکش رقابت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رقابتهای قهرمانی نوجوانان کشور در بخش دختران در تاریخ 28 و 29 فروردین ماه و در بخش پسران در تاریخ 31 فروردین و 1 اردیبهشت ماه در بخش پسران برگزار خواهد شد.

نوجوانان کشورمان نیز در مواد 100، 200، 400، 800، 1500، 3000، 5000 پیاده روی دختران، 10000 پیاده روی پسران، 2000 مانع)، 100 مانع (دختران)، 110 مانع (پسران) ، 400 متر مانع، پرش طول ، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه ، پرتاب دیسک ، پرتاب نیز، پرتاب چکش ، پرش با نیزه، دهگانه (پسران) ، پنجگانه دختران)، دو امدادی (400، 300، 200 و 100 متر) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شایان ذکر است آیین نامه مسابقات فوق بر روی سایت فدراسیون در پوشه بخشنامه ها بارگذاری شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین