Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:08:58 GMT

مهاجرشجاعی: سوءتفاهمات را برطرف کردیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۷۰۷۱

مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری معتقد است که شیطنت برخی افراد باعث به‌وجود آمدن سوء تفاهم میان او و لیلا رجبی شده بودند.

خبرگزاری تسنیم: احسان مهاجرشجاعی درباره آشتی با لیلا رجبی، بانوی المپیکی کشورمان و همسر این ورزشکار اظهار داشت: از این دو نفر دعوت کردم تا به دفترم بیایند. خوشبختانه آنها نیز این دعوت را قبول کردند و بر همین اساس روز گذشته (یکشنبه) با یکدیگر دیدار داشتیم و سوءتفاهمات برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه برخی پس از رقابت لیلا رجبی در المپیک، صحبت‌های من را و اختلاف به‌وجود آمده را پررنگ جلوه دادند و در شبکه‌های اجتماعی نیز به آن دامن زده شد. برخی می‌خواستند مسائل خاصی را با پررنگ کردن این ماجرا پنهان کنند که به هدف خود نیز در آن زمان رسیدند.
سرپرست دبیری پیشین و ملی‌پوش سابق دوومیدانی کشورمان ادامه داد: در این دیدار برای خانواده رجبی آرزوی موفقیت کردم. دوست ندارم کسی از دست من برنجد و به همین دلیل شرایط را برای دیدار روز گذشته فراهم کردم. ما از خاطرات حضور در تیم ملی گفتیم و در مجموع حرف‌های خوبی رد و بدل شد.
مهاجر شجاعی در پایان گفت: امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. اعضای خانواده بزرگ دوومیدانی حتی اگر گوشت یکدیگر را بخوریم، استخوان هم را دور نمی‌ریزیم. بازهم می‌گویم که شیطنت‌هایی در این ماجرا صورت گرفت تا سوءتفاهم به وجود بیاید که خوشبختانه برطرف شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از دیدار استقلال و ذوب آهن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از دیدار استقلال و ذوب آهن
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود