Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانی که با انتشار تصاویر خصوصی زن جوان در شبکه‌های اجتماعی قصد برهم زدن مراسم نامزدی وی را داشت، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

قدس آنلاین - جوانی که با انتشار تصاویر خصوصی زن جوان در شبکه‌های اجتماعی قصد برهم زدن مراسم نامزدی وی را داشت، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در تشریح ماجرا به خبرنگار خط قرمز گفت: ماجرا از جایی آغاز می‌شود که دختر جوان منتظر تماس نامزدش است، اما این تماس برخلاف آنچه انتظار داشت شکل می‌گیرد، نامزد دختر پس از تماس شروع به گلایه می‌کند و حتی می‌گوید شاید مجبور شود نامزدی‌اش را برهم بزند چرا که آبرویش نزد خانواده رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر جوان که از تغییر رفتار ناگهانی نامزدش شوکه شده است دلیل ماجرا را جویا می‌شود و مرد جوان می‌گوید که از اخلاق و رفتار او نزد خانواده‌اش خیلی تعریف و تمجید کرده است، ولی چند روزی است که شاهد انتشار تصاویر خصوصی او و درج مطالبی همراه با آن است که باعث شده در او نسبت به نجابت دختر جوان تردید ایجاد شود.

دختر جوان پس از پایان تماس بلافاصله مسئله را پیگیری کرده و متوجه می‌شود فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در شبکه‌های اجتماعی کرده و مطالبی همراه آن‌ها منتشر شده که هیچ کدام واقعیت ندارد و باعث شده تا آبروی دختر و نامزدی او به خطر بیفتد.

دختر جوان که مستأصل شده با راهنمایی یکی از آشنایان از این ناشناس شکایت کرده و پرونده‌اش به پلیس فتا ارجاع می‌شود.

در همین راستا تیمی از مأموران پلیس فتا قوچان وارد عمل شده و پس از بررسی تخصصی و فنی به سرنخ‌هایی از متهم می‌رسند.

ردیابی‌ها آن‌ها را به مرد جوانی می‌رساند که در شهر اسفراین واقع در استان خراسان شمالی سکونت دارد و این تصاویر و مطالب را از همان جا منتشر کرده است. پس از درخواست مأموران نیابت قضایی صادر شده و متهم که گمان نمی‌کرد به این زودی دستش رو شود در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر می‌شود.

اما متهم کسی نیست جز همکلاسی دوران دانشجویی دختر جوان، مردی که خیلی زود توسط خانم شاکی شناسایی می‌شود.

متهم اعتراف می‌کند که از همان دوره دانشجویی خاطرخواه و خواستگار دختر جوان بوده است و بارها این مسئله را با او مطرح کرده است.

متهم می‌گوید: پس از فارغ التحصیلی به خواستگاری دختر جوان رفتم که با پاسخ منفی آن‌ها روبه رو شدم، این جواب منفی در حالی بود که امیدوار بودم بتوانم روزی رضایت آن‌ها را برای ازدواج جلب کنم، اما چندی قبل شنیدم که برای دختر جوان خواستگار دیگری پیدا شده و اتفاقاً جواب مثبت هم گرفته است. وقتی خبر نامزدی دختر جوان را شنیدم دیگر طاقت نیاوردم و تعدادی از عکس‌های خصوصی او را که در اختیار داشتم منتشر کرده و همراه آن‌ها مطالبی کذب نوشتم تا نامزدی آن‌ها به هم بخورد و بتوانم دوباره برای خواستگاری از دختر جوان اقدام کنم، اما اکنون باید راهی زندان شوم.

در همین حال سرهنگ قدمگاهی به شهروندان توصیه کرد از نگهداری تصاویر شخصی و خانوادگی خود در گوشی‌های تلفن همراه و رایانه خودداری کرده و به هیچ عنوان گوشی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و همواره از کدهای امنیتی برای جلوگیری از سرکشی افراد غیرمجاز در گوشی‌های خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نیست و هیچ رد پایی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند براساس قانون جرائم رایانه‌ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

منبع: روزنامه قدس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس