Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل ماشين سازي تبريز گفت: با همه توان به مصاف پرسپوليس مي رويم تا از اعتبار فوتبال تبريز و ماشين سازي دفاع کنيم.
ميرمعصوم سهرابي در گفت و گو با کاپ درباره سقوط تيم ماشين سازي به رقابت هاي ليگ آزادگان گفت: ابتدا از هواداران تيم ماشين سازي به دليل سقوط تيم عذرخواهي مي کنم و شرمنده آنها شديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اين اتفاق درحالي افتاد که شهردار و اعضاي شوراي شهر تنها کساني بودند که فقط از تيم ماشين سازي حمايت کردند به طوريکه پيش از شروع فصل تقريبا همه بازيکنان مدنظر کادرفني را جذب کرديم و اردوهاي مدنظر سرمربيان را چه قبل شروع فصل و چه در نيم فصل برگزار کرديم هرچند که در نيم فصل چون بازيکن خوب بيرون نبود نتوانستيم بازيکن خوبي جذب کنيم.
وي ادامه داد: با توجه به زيرساخت هايي که داشتيم وحمايت هايي که از کادرفني و بازيکنان صورت گرفت و همچنين برنامه هايي که داشتيم حتي به سقوط هم فکر نمي کرديم. همانطور که فصل گذشته فکر نمي کرديم به اين سرعت به ليگ برتر صعود کنيم قطعا در پايان فصل با جزئيات دلايل سقوط مان را آسيب شناسي مي کنيم.
مديرعامل باشگاه ماشين سازي درباره دلايل اصلي سقوط اين تيم تصريح کرد: فکر مي‌کنم فاصله کم بين اتمام ليگ دسته يک با آغاز ليگ برتر نيز در نتايج ضعيف ماشين‌سازي بي‌تاثير نبود چون بايد با عجله اقدام به جذب 7 سهميه ليگ برتري خود مي کرديم. در واقع در جذب بازيکن احساسي تصميم گيري کرديم. بازيکناني که روي کاغذ اسم و رسم دار بودند اما برخي از آنها انگيزه و تعصب لازم را نداشتند. تيم ما هم وزن در خطوط مختلف بسته نشد. در بعضي خطوط خيلي خوب بوديم و دربرخي ديگر ضعيف ضمن اينکه به غير از بحث فني از نظر فرهنگي هم تيم ما هم وزن و همگن بسته نشد. از طرفي مجموعه باشگاه و تيم در بادغرور صعود سريع به ليگ برتر قرار داشت.
سهرابي در مورد اينکه آيا ادامه همکاري با رسول خطيبي پس از صعود به ليگ برتر تصميم درستي بود، تاکيد کرد: خطيبي تيم را پس از 20 سال به ليگ برتر بازگرداند و بايد هدايت تيم را در ليگ برتر هم به او مي‌سپردم بنابراين در آن مقطع زماني فکر مي کنم براي ادامه همکاري با خطيبي تصميم درستي گرفتيم.
وي درباره اينکه آيا در انتخاب فرهاد کاظمي هم آيا تصميم درستي گرفتيد، گفت: پس از رفتن خطيبي ما با مطالعه فرهاد کاظمي را به عنوان سرمربي تيم انتخاب کرديم و دليل اصلي آن هم رزومه و سابقه او در نگه داشتن تيم‌هاي ليگ برتري بود هرچند که دست هاي پشت پرده اي هم در تبريز بودند که به هيچ وجه علاقه نداشتند وي با ماشين سازي نتيجه بگيرد. البته در اين بين مسائل ديگري هم بودند که در اين سقوط بسيار تاثيرگذار بودند مثلا ضربات بدي که از اشتباهات داوري خورديم و صحبت هاي کارشناسان داوري از جمله کارشناسان برنامه 90 گواه بر اين موضوع است يا اينکه فقط شهردار و شوراي شهر از تيم حمايت کردند به طوريکه در 7يا 8 بازي که ما ميزبان بوديم تا لحظه آخر نمي دانستيم بايد در کدام زمين بازي کنيم و همين موضوع برروي استقبال هواداران و تماشاگران ما هم تاثير گذاشته بود البته ما به اين نتيجه هم رسيديم که صرف اينکه بر اساس يک شعار بگوييم ما فقط بازيکن بومي مي گيريم در نهايت تيم آسيب مي بيند چون بايد بر اساس ساختارو نيازهاي تيم بازيکن جذب کنيم نه بر اساس يک شعار البته در مورد بازيکنان بومي با کيفيت بحثي نيست اما بازيکنان بومي که بخواهد نيمکت نشين باشد چه به دردي مي خورد؟
وي در مورد اينکه هواداران ماشين سازي برخي بازيکنان اين تيم را بي تعصب و بي انگيزه مي دانند که همين موضوع يکي از عوامل اصلي سقوط تيم بوده تاکيد کرد: من اين موضوع را قبول دارم برخي بازيکنان روي کاغذ نام هاي بزرگي بودند اما در تيم ما کيفيت آنها پايين بود و بي انگيزه بودند در مورد نحوه جدايي دروازه بان اسپانيايي هم شبهاتي براي ما وجود دارد و به آن مشکوک هستيم ضمن اينکه افت کيفيت برخي بازيکنان هم براي ما شبهه برانگيز است که آن را به موقع بررسي مي کنيم و ريشه يابي خواهيم کرد تا دليل اين بي انگيزگي آنها را ريشه يابي کنيم اميدوارم در مورد برخي مسائل در اين زمينه اشتباه کرده باشيم چون الان زماني نيست که خيلي مسائل را باز کنيم.
سهرابي ادامه داد: متاسفانه بازيکنان خواسته هاي فرهاد کاظمي را در بازي ها انجام ندادند و اين موضوع را من به خوبي متوجه مي شدم چون داراي مدرک آ مربيگري هستم به هر حال يک مربي تا يک حدي تاثير گذار است و خودش نمي تواند که وارد زمين شود و بازي کند البته با توجه به سقوط تيم ما جرايمي را هم طبق آيين نامه باشگاه و قرارداد بازيکنان درنظر گرفتيم که درصد آن بستگي به عملکرد آنها در 4 بازي باقي مانده و ميزان رضايت سرمربي از عملکرد آنها دارد.
مديرعامل باشگاه ماشين سازي در مورد اينکه آيا مي توان شباهتي بين نحوه سقوط ماشين سازي و استيل آذين را متصور شد، تاکيد کرد: من اين موضوع را به هيچ وجه قبول ندارم چون ما به هيچ وجه بريز و بپاش نداشتيم. کل هزينه ما براي جذب بازيکنان و مربيان تيم 9 ميليارد تومان بود و حدود يک ميليارد هم هزينه تيم و باشگاه.
وي در مورد بازي حساس اين تيم مقابل پرسپوليس در هفته بيست و هفتم ليگ برتر هم گفت: با همه توان به مصاف پرسپوليس مي رويم تا از اعتبار فوتبال تبريز و ماشين سازي دفاع کنيم ضمن اينکه يک نکته مهم در بازي ما مقابل پرسپوليس وجود دارد که ديگر بازيکنان نمي توانند بگويند استرس داريم چون سقوط ما ديگر تقريبا قطعي شده و انتظار ما از آنها اين است که با اعتماد به نفس به مصاف اين تيم بروند مطمئن باشيد در سه بازي بعد هم با حريفان ديگر شرايط مشابهي خواهيم داشت.
سهرابي در مورد آينده باشگاه ماشين سازي تصريح کرد: همچنان به حمايت‌مان از باشگاه ماشين‌سازي ادامه مي‌دهيم و بايد يک فکر اساسي بکنيم که اين تيم عملکرد آسانسوري نداشته باشد. هواداران عم مطمئن باشند با برنامه ريزي که انجام مي دهيم فصل بعد به سرعت به ليگ برتر صعود خواهيم کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟