Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@23:23:59 GMT

حضور بانک پارسیان در نمایشگاه بانک و بیمه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۸۰۲۳

حضور بانک پارسیان در نمایشگاه بانک و بیمه

پول‌نیوز - بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان با حضور و مشارکتی گسترده در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در سالن شماره ۳۸، غرفه ۴۳۲ آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار می دهند.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، گروه مالی پارسیان متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، بیمه امین پارسیان،شرکت صرافی پارسیان، صندوق قرض الحسنه پارسیان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقدام به معرفی خدمات و ارائه دستاوردهای خود می کند. کارشناسان شرکت های تابعه و مدیریت های بانک در غرفه های تخصصی ، به معرفی خدمات گوناگون خود برای بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.

غرفه گروه مالی پارسیان در سالن 38، ضمن پذیرایی از بازدیدکنندگان و در راستای فرهنگ سازی و آموزش و معرفی آخرین دستاوردهای بازار سرمایه کلاس‌های آموزش بازارهای مالی و سهام را برگزار خواهد کرد و به معرفی خدمات قابل ارایه از سوی شرکت‌های تابعه پرداخته و آماده پاسخگویی به مراجعین می باشد.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور بیش از 280شرکت اعم از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، بیمه ها، کارگزاری ها، سازمان های حوزه فناوری و ...، روزهای 26تا 29 فروردین ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این قرعه‌کشی که با حضور اسماعیل سیرانی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، بابک نظری رئیس اداره توسعه فروش، حامد اسماعیل زاده رییس اداره عملیات بانکی، سید جمال‌الدین مرتضوی دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان و نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت و دیگر مدیریت‌های مربوطه برگزار شد، به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا، ۵ جایزه یک میلیارد ریالی به ۵ برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی تعلق گرفت.

اسامی برندگان این قرعه‌کشی به‌زودی از طریق وب‌سایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک، اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت، شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای سبا (۴ بار در سال)، دریافت کارت اعتباری، عضویت خودکار در باشگاه مشتریان بانک پارسیان، عضویت خودکار در باشگاه تخفیفی تاپیا باقابلیت تخفیف از ۱% تا ۵۰% در لحظه و استفاده از جوایز و تخفیف‌های شرکای تجاری باشگاه ازجمله مزایای این حساب به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران؛ پشتیبان توسعه طرح های صنعت نفت کشور
  • حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • ثبت نام ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه الکامپ/ «الکامپ استارز» سکویی برای معرفی استارت‌آپ‌های نوپا
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • ادعای جذاب آروا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز: ما رقیب بوش و متابو هستیم
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید