Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:26:38 GMT

نشست تخصصی «اقتصاد در نشر» در مشهد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۹۰۳۸

نشست تخصصی «اقتصاد در نشر» در مشهد برگزار می شود

مشهد ـ مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نشست تخصصی با عنوان «اقتصاددرنشر» همزمان با سال «اقتصادمقاومتی؛تولید،اشتغال» توسط این مجموعه در مشهد خبر داد.

حسین سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر،اظهار کرد: همزمان با نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصادمقاومتی؛تولید،اشتغال» شرکت به نشر به عنوان یکی از بنگاه های بزرگ اقتصادی-فرهنگی که وابسته به آستان قدس رضوی می باشد، در نظر دارد نشستی تخصصی در این زمینه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نشست با حضور جمعی از متخصصان و اهالی نشر استان خراسان رضوی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: در این نشست دکتر امیرحامد رضایی استاد دانشگاه و دارای مدرک دکترای بازاریابی سخنرانی خواهند داشت.

مدیرعامل به نشرهمچنین تاکید کرد: چگونه در نگاه مشتریان یک ناشر معتبر باشیم؟ چگونه افزایش فروش ایجاد کنیم؟ چگونه از رقابت های سنگین و هزینه زا اجتناب کنیم؟ از مهم ترین سوالاتی خواهد بود که در این نشست پاسخ های آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۱۵ فروشگاه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در مشهد ، تهران و چند شهر دیگر کشور در حال فعالیت هستند، گفت: برگزاری اینچنین نشست هایی می تواند مورد استفاده تخصصی مدیران و پرسنل فروشگاه های کتاب قرار گیرد.

سعیدی تاکید کرد: این نشست روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۶ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل بزرگترین فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کشور واقع در مشهد، خیابان امام خمینی(ره) ، روبه روی باغ ملی، فروشگاه مرکزی کتاب به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است