Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@21:42:55 GMT

عزم بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۶۹۱۷۸

نماینده‌ی مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، تأكيد كرد: عملكرد بنياد بركت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سراسر كشور نشان‌دهنده‌ی عزمي جدي براي مقابله با محروميت و تلاش براي آباداني بيش‌تر ايران اسلامي است.

احمد همتي نماینده‌ی مردم سمنان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما پيرامون عملكرد بنياد بركت در استان سمنان، با اشاره به سابقه‌ی چندين ساله‌ی فعاليت و تلاش اين بنياد در محروميت‌زدايي و خدمت به مردم استان،‌ اظهار داشت: عملكرد بنياد بركت در سراسر كشور نشان‌دهنده‌ی عزمي جدي براي مقابله با محروميت و تلاش براي آباداني بيش‌تر ايران اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي با بيان اين‌كه طي سال‌هاي اخير بنياد بركت ساخت 14 مدرسه را در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی استان سمنان در دستور كار قرار داده كه 86 كلاس درس و چند هزار دانش‌آموز را در مراكز آموزشي مورد پوشش قرار مي‌دهد، گفت: تلاش‌ها و اقدامات بنياد بركت در مدرسه‌سازي، ساخت مراكز بهداشتي و درماني و كمك به روستایيان و كشاورزي بسيار چشم‌گير و اميدواركننده است.

نماينده‌ی مردم سمنان به مشارکت بنیاد برکت در 5 طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 499 میلیارد ریال به منظور اشتغال‌زایی در استان اشاره کرد و گفت: مشارکت در دو طرح از این 5 طرح هم‌چنان ادامه دارد و مشارکت در یک طرح اقتصادی جدید با ظرفیت سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال نیز توسط بنیاد برکت در دست اقدام است.

وی از مسئولان بنياد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خواست كه با حضور بيش‌تر در استان سمنان و برگزاري نشست با شهرداران و فرمانداران با مشكلات و مسایل اين استان بيش‌تر آشنا شوند.

همتي مشكلاتي هم‌چون كمبود مراكز آموزشي و بهداشتي، عدم توسعه‌ی روستايي و كشاورزي در استان را يادآور شد و بيان داشت: بسياري از مناطق محروم كشور نياز جدي به خدمت‌رساني جهادي و بي‌منت بنياد بركت دارند و اميدواريم كه با همكاري همه‌ی بخش‌ها اين امر امكان‌پذير باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ابتدای سفر استانی به سمنان و در فرودگاه مرکز استان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: دولت سیزدهم برای دومین بار به استان مستعد و پر از ظرفیت سمنان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه سمنان مهد ظرفیت‌ها است، افزود: در این سفر علاوه بر مصوبات جدید، تلاش داریم روند مصوبات سفر اول هیأت دولت را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس جمهور ایران اسلامی از تلاش برای رونق تولید توسط دولت خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در سال جاری تلاش برای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه جهش تولید و مشارکت مردم است.

خبر تکمیل می شود…

کد خبر 6081571

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • حضور آیت‌الله رئیسی در استان سمنان مایه برکت بود
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل