Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: این 2 تیم عصر چهارشنبه هفته جاری 23 فروردین ماه ، رو در روی هم قرار می گیرند.
میثم محبوب افزود: مسابقه یادشده، از هفته پنجم مرحله نهایی این رقابت ها ، در ورزشگاه آزادی فومن برگزار می شود و تیم داماش گیلان در این بازی میهمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم داماش گیلان در چهار دیدار گذشته خود نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند ، امیدواریم که در این بازی بتواند نتیجه خوبی کسب کند تا امیدوار به صعود به لیگ دسته اول باشد.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ادامه داد: تیم داماش گیلان در هفته اول این رقابت ها نیز در ماهشهر برابر تیم شهرداری این شهر به نتیجه مساوی دست یافته بود، در هفته دوم در رشت مغلوب برق شیراز شد ، در هفته سوم نیز برابر نفت امیدیه متحمل شکست شد و در هفته چهارم در رشت مقابل شهرداری کاشان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
محبوب بیان کرد: تا پایان هفته چهارم از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم شهرداری فومن با کسب چهار امتیاز در مکان چهارم و تیم داماش گیلان با کسب 2 امتیاز در مکان ششم و انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های شهرداری فومن، آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه است.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا