Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@23:27:00 GMT

فرار ۳ کیلومتری دزد خانه‌های اردبیل با پای پیاده

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۰۳۰۵

فرار ۳ کیلومتری دزد خانه‌های اردبیل با پای پیاده

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و ساختمانهای نیمه کاره در شهرک کارشناسان اردبیل، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات ویژه در این زمینه را آغاز و پس از رصد سرنخهای بدست آمده، متهم را در حین فروش اموال مسروقه در چهارراه سعدی غافلگیر و لیکن متهم حین مواجهه با مامورین با استفاده از شلوغی محیط متواری، اما خودروی پراید وی که از آن برای انجام سرقتهای خود استفاده می نمود به پارکینگ دلالت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اینکه متهم مذکور با هویت معلوم به مدت دوماه متواری و تحت تعقیب بود، از آن زمان سرقت های مشابه از اماکن خصوصی بصورت چشمگیر در شهرستان اردبیل کاهش یافته بود.
کارآگاهان آگاهی اردبیل با انجام تحقیقات پلیسی؛ در نهایت محل اختفای متهم متواری را شناسایی و دیروز محل اختفای وی را محاصره کردند.
لیکن این بار نیز به محض مشاهده مامورین به سمت اراضی بایر متواری شده و بدلیل عدم امکان تعقیب متهم با خودرو، مامورین به صورت پیاده اقدام به تعقیب وی کرده و با توجه به آشنایی بیش از پیش متهم به محیط و اینکه احتمال متواری شدن وی متصور بود، یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل با رعایت قوانین بکارگیری سلاح در موارد ضروری، به متهم ایست داده و پس از چندین بار توجه نکردن متهم به ایست پلیس، با شلیک تیر هوایی، متهم را در حدود سه کیلومتری محل اختفای اولیه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
در این تعقیب و گریز هیچگونه آسیب و جراحاتی به متهم وارد نشد.
در تحقیقات انجام شده از این متهم، نامبرده به تعداد زیادی سرقت به شیوه مشابه در سطح شهر اردبیل اعتراف کرد.
تعدادی از شهروندان و مالباختگان با حضور در اداره آگاهی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاشهای پلیس اردبیل ابراز داشتند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز