Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی یک روزنامه مشهور آمریکایی نشان می‌دهد که استفان بانون استراتژیست ارشد کاخ سفید قادر به تولید ده‌ها مستند طی دهه گذشته با استفاده از شبکه‌ای متشکل از ده‌ها سازمان غیر دولتی و شرکت خصوصی بوده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه واشنگتن پست، استفان بانون استراتژیست ارشد کاخ سفید در 20 جولای گذشته در جریان یک کمپین ریاست جمهوری 2016، بیل و هیلاری کلینتون را افرادی کثیف و منفور و راهزنانی توصیف کرد که از طریق ارتباطات سیاسی میلیون ها دلار درآمد کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانون که اکنون استراتژیست ارشد کاخ سفید است، در زمان رقابت های انتخاباتی سعی کرد تا با استفاده از رادیویش اطلاعات مهمی را در اختیار رای دهندگان آمریکایی قرار دهد ولی ظاهرا فراتر از این اقدام کرده است. این نمایش و طرح اتهام علیه کلینتون بخشی از اجزای دستگاه رسانه‌ای پیچیده بانون بوده که متشکل از سازمان های غیر انتفاعی و شرکت های خصوصی است که بانون برای پیشبرد دستور کارهای پوپولیستی و محافظه کارانه خود از آنها استفاده کرده و میلیون ها دلار به دست آورده است. این تلاش ها در نهایت به ترامپ کمک کرد تا وارد کاخ سفید شود و بانون نیز به شهرت ملی دست یابد. یک بررسی دقیق باید درباره پشت پرده رادیوی متعلق به بانون و اینکه دستگاه رسانه ای وی چگونه عمل می کند، انجام شود.

چیزی که اتفاق افتاده این است که ساخت مستند مربوط به فعالیت های مالی کلینتون توسط موسسه پاسخگویی دولتی آمریکا انجام شده است، یک نهاد معاف از مالیات که بانون آن را چند سال قبل ایجاد کرد و صدها هزار دلار به خاطر ریاست خود بر این موسسه حقوق دریافت کرده است. مستند مربوط به فساد مالی کلینتون موسوم به کلینتون کش توسط صنایع فیلم سازی بانون و گلیترینگ استیل ساخته شده است، دو شرکتی که متعلق به بانون است. وی یکی از نویسندگان فیلمنامه بوده است. بانون همچنین مالک شرکت تبلیغاتی ای آر سی است که در زمینه توزیع و پخش فیلم فعالیت می کند.

بانون یک حقوق شش رقمی نیز به عنوان مدیر اجرایی بریتبارت نیوز دریافت می کند. بسیاری از فعالیت های مالی بانون در گزارشی که کاخ سفید در ماه گذشته منتشر کرد، آمده است.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست