Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@05:21:29 GMT

راز تیپ زشت لیونل مسی (گزارش ویژه)

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۰۷۴۰

راز تیپ زشت لیونل مسی (گزارش ویژه)

به گزارش ایلنا،اگر می‌خواهید از راز لباس‌های مسی سر دربیاورید، باید بدانید این تیپ‌های عجیب و غریب او، حاصل همکاری‌ حالا 7 ساله‌اش با «دولچه گابانا» است.

مسی به طور کلی 5 حامی مالی دارد که در مقایسه با تعداد اسپانسرهای سایر ستارگان مطرح اندک به نظر می‌رسد اما او از طریق تبلیغ برای شرکت لباس ایتالیایی غالبا بیش از درآمد ستاره‌ها از چند حامی مالی پول درمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی طبق قرارداد اولیه، سالی 300 هزار یورو از طریق پوشیدن و تبلیغ لباس‌های این شرکت به دست می‌آورد.

این قرارداد در نهایت 2 سال پیش با مبلغ گزاف سالی یک میلیون یورو تمدید شد و حالا لیونل یک میلیون یورو می‌گیرد تا کت و شلوار زرشکی به تن کند.

در واقع هر 5 دست لباسی که بهترین بازیکن حال حاضر در 6 دوره قبلی مراسم بهترین‌‌های سال دنیا به تن کرده، قیمت خاص خود را برای لیونل داشته است؛ کت و شلوار و پاپیون مشکی سال 2010، 150 هزار یورو، کت و شلوار براق زرشکی سال 2011، 177 هزار یورو، کت و شلوار دارای نقطه‌های سفید در سال 2012، 180 هزار یورو، کت و شلوار زرشکی سال 2013 که به شدت او را زیر سوال برد، 170 هزار یورو و مدلی تقریبا شبیه کت سال 2013 در دوره گذشته هم 180 هزار یورو.

در واقع قیمت کت و شلوارهای مسی حدود صد هزار دلار با گران‌ترین مدل موجود در دنیا فاصله دارد. مسی علاوه بر مراسم توپ طلا، در سایر میهمانی‌های بزرگ هم از این شرکت استفاده می‌کند. طبق قراردادی که او و همسرش در سال 2009 بسته‌اند، مسی باید در مراسم رسمی لباس‌های این شرکت را بپوشد و هر تخلف، کسر درصدی از مبلغ مورد توافق برای پرداخت به او را به دنبال دارد.

قرارداد مسی با این شرکت معروف ایتالیایی سالی 190 هزار یورو برای ستاره آرژانتینی سود دارد و از همه مهم‌تر، طرفین از کار کنار یکدیگر لذت می‌برند. روسای شرکت معتبر ایتالیایی از در اختیار داشتن یک چهره بین‌المللی به خود می‌بالند و از طرفی مسی هم این شرکت را مالک مورد علاقه خود نامیده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم

این بازی با نتیجه 102 بر 88 به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • اختصاص ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی به زائران حج
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان