Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی اظهار کرد، حملات موشکی آمریکا به سوریه به همه نشان دادند که بعد از هشت سال ریاست جمهوری باراک اوباما اکنون یک کلانتر جدید در شهر روی کار آمده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از واشنگتن تایمز، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی از ایالت کارولینای جنوبی تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای حمله موشکی چند روز پیش به پایگاه هوایی الشعیرات نظام سوریه را به بهانه تلافی حمله شیمیایی 4 آوریل به شهرک خان شیخون تحسین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام در مصاحبه با شبکه ان.بی.سی آمریکا اظهار کرد: خوشحالم که ترامپ این کار را کرد. او دیگر در چشم دشمنان ما مساوی با اوباما نیست اما او باید کارهای بیشتری برای بستن یک توافق انجام دهد. حالا باید گفت که یک کلانتر جدید در شهر وجود دارد.

گراهام در همین حال اقدام دولت سوریه در از سر گیری پروازها از پایگاه هوایی الشعیرات بعد از حمله موشکی آمریکا را یک پیام چالش طلبانه علیه کاخ سفید توصیف کرد. گراهام گفت: این چیزی است که فکر می‌کنم بشار اسد می‌خواهد با این کارش به ترامپ بگوید؛ "گور بابات!"

وی ادامه داد: البته من فکر می‌کنم که او مرتکب یک اشتباه جدی شده است زیرا اگر شما دشمن آمریکا باشید و نگران کاری که ترامپ ممکن است در یک موقعیت انجام دهد نباشید پس شما یک دیوانه هستید!

گراهام هم‌چنین از کاخ سفید خواست تا با تحریم‌های جدید علیه روسیه پاسخ استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه را بدهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر جای ترامپ بودم روسیه را نه فقط به سبب مداخله‌اش در انتخابات ریاست جمهوری کشور ما بلکه به سبب تشویق و کمک به استفاده از سلاح‌های شیمیایی از سوی اسد با تحریمهای جدید مجازات می‌کردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند