Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارکستر ملی ایران در جدیدترین سری فعالیت های خود با خوانندگی محمد اصفهانی و با اجرای آثاری از همایون خرم و حسین دهلوی روی صحنه می رود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، ارکستر ملی ایران در سری جدید فعالیت های خود که به رهبری فریدون شهبازیان روی صحنه می رود سعی دارد با بهره گرفتن از خلاقیت و نوآوری ، گامی محکم و اساسی در مسیر فعالیت های این ارکستر بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارکستر ملی ایران به ر هبری فریدون شهبازیان تاکنون اجراهای موفقی مانند اجرا در جشنواره سی ودوم موسیقی فجر داشته است و با دعوت از علیرضا افتخاری به عنوان خواننده میهمان، توانست خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن مخاطبان موسیقی کلاسیک بر جای بگذارد.

علیرضا افتخاری در اجرایی که همراه با ارکستر ملی برگزار کرد، آثار خاطره انگیزی همچون "نیلوفرانه" و "شور عشق" را روی صحنه برد.
اجرای ارکستر ملی در جشنواره موسیقی فجر یکی از برنامه هایی بود که در آن بسیاری از شخصیت های هنری و مسئولان کشور حضور پیدا کرده بودند و تشویق مخاطبان به خوبی نشان می داد که فعالیت های این ارکستر را در سری جدید، تحسین می کنند.
فریدون شهبازیان به عنوان رهبر ارکستر ملی ایران تصمیم دارد در فصل جدید اجراهای خود در سال 1396، با محمد اصفهانی به عنوان خواننده روی صحنه برود.

در این برنامه آثاری از زنده یاد همایون خرم، حسین دهلوی و خود شهبازیان اجرا می شود و مخاطبان می توانند قطعه های خاطره انگیزی همچون " تو ای پری کجایی" را گوش دهند.
سوسن اصلانی آهنگساز و همسر استاد حسین دهلوی چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: در سری جدید فعالیت های ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان ، از اثار حسین دهلوی بیشتر استفاده می شود و ما خوشحال هستیم که با ارکستر ملی همکاری می کنیم.

همکاری شهبازیان واساتید موسیقی کشورمان در حالی ادامه دارد که در آخرین اجرای این ارکستر، سه قطعه از آثار حسین دهلوی از جمله "سرود گل"، کنسرتینو برای سنتور و ارکستر روی صحنه رفت.
ارکستر ملی ایران در روزهای 31 فروردین و اول اردیبهشت به ترتیب درساعت های 21:30 و 18:00در تالار وحدت روی صحنه می رود.
گزارش از: بهاره کنجکاوفرد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.

روابط عمومی ایسیکو اعلام کرد، وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامه‌های امسال می‌توان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌های کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد. 

محمدی با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشم‌انداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامه‌ها و پروژه‌های زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد. 

وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضه‌ها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌کنیم.

گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و ... را به شرکت‌های بزرگ صنعتی ارایه می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند