Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:50:26 GMT

نخستین جلسه شورای اداری سپیدان در سال جدید برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۱۵۹۳

نخستین جلسه شورای اداری سپیدان در سال جدید برگزار شد

نخستین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور فرماندارو باحضور امام جمعه شهرستان، امام جمعه بخش بیضا، نماینده مردم سپیدان ، بخشداران وجمعی از مسئولین ادارات در سالن فرمانداری برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛نخستین جلسه شورای اداری سال جدید به ریاست شبیر زارع خفری و باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین درویشی امام جمعه بخش بیضا، خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ، جهان خواه معاون فرماندار، بخشداران وجمعی از مسئولین ادارات در سالن فرمانداری برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع خفری فرماندار ورئیس شورای اداری شهرستان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سربلندی برای ملت بزرگ ایران وهمچنین تبریک ولادت حضرت امام جواد (ع) اظهار داشت:امسال بهار طبیعت متقارن بامیلاد حضرت زهرا (س)شد و آغاز مبارکی را بهمراه داشت که امیدواریم تا پایان سال همین گونه مبارک باشد.

وی در ادامه با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم شهید سرافراز قدرت الله عبودی تصریح کرد:شهدای مدافع حرم با دوانگیره به میدان جنگ می روند که انگیزه اول آنها ادای دین به ولایت وحب ولایت و انگیزه دوم آنها ایجاد آرامش برای ما می باشد آنچنان که آسایش این دنیای خود را فدا می کنند تا آسایش ما را در این دنیا فراهم کنند پس ما باید قدر دان از خود گذشتگی های این عزیزان باشیم.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ضمن تقدیر ازعوامل اجرایی این ستاد، عملکرد این ستاد را مثبت ارزیابی نمود واز کلیه دست اندرکاران ، مسئولین وشهروندارن خواست تا بابیان نقاط ضعف در عملکرد این ستاد زمینه رفع این نقاط ضعف رادر سال آینده رافراهم نمایند.

زارع خفری بر ارائه برنامه های ادارات در سال جاری تاکید کردوافزود؛ انتخابات باعث کندی و عدم تشکیل کارگروه ها نگردد و می بایست کارگروه های شهرستان در حوزه های مختلف در موقع مقرر تشکیل گردد وهمچنین کلیه مسئولین ادارات موظف می باشند برنامه اداره مربوطه را در قالب برنامه کوتاه مدت ، میان مدت وبلندمدت به فرمانداری ارائه دهند.

وی زمان ارائه برنامه کوتاه مدت را تا پایان فروردین ، میان مدت را تا ۱۵اردیبهشت وبلند مدت را تا پایان اردیبهشت امسال اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات سپیدان انتخابات را امر حیاتی ومهم برشمرد وادامه داد: ما در محیطی اجتماعی زندگی میکنیم وبراساس اجتماعی بودن باید در اجتماع حضور داشته باشیم وشرکت در انتخابات از مهمترین وسرنوشت ساز ترین حضور اجتماعی محسوب می شود.

فرماندار سپیدان آزادی انتخاب را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست وافزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ما آزاد هستیم تا از بدو تولد تا پایان مرگ در تمامی امور آزادانه انتخاب نماییم اما گاهی عدم تعیین درست ساز کارها ونبود فرهنگ سازی صحیح عاملی برای ایجاد نارضایتی از انتخاب خواهد شد که می بایست برگزار کنندگان انتخابات زمینه فرهنگ یک انتخاب سالم را ایجاد نمایند واین انتظار از انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان نیز می رود که آنچه را برای خود می پسندند برای دیگران بکار گیرند.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به نام گذاری شعار سال ۱۳۹۶توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت:در راستای تحقق شعار سال وهمچنین اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری نموده اند ، کارگروه ویژه تولید واشتغال در شهرستان تشکیل می گردد که مشاور این کمیته آقای سعید جعفری و دبیر آن نیز اداره کار خواهد بود.

زارع خفری در پایان خبر از پیگیری میزبانی شهرستان سپیدان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری کشتی داد وبر همکاری کلیه ادارات شهرستان تاکید کرد و بیان کرد؛اگر محقق گردد ان شاالله سپیدان میزبان ۳هزار ورزشکار نونهال ونوجوان کشتی گیر در سطح کشور خواهد بود که این زمان فرصت مناسبی برای معرفی شهرستان به سراسر کشور خواهد بود پس ضرورت دارد در صورت تصویب این مهم مسئولین ومردم شریف شهرستان میزبان خوبی برای این میهمانان باشند.

در ادامه حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان ضمن تبریک سال جدید واعیاد ومناسبت های ماه رجب وتبریک ولادت امام جواد (ع)اظهار داشت :سال تولید واشتغال مصادف با بهار مومنین ماه های رجب ، شعبان ، ورمضان شده است .وی مبنای توسعه را قرآن ومعارف الهی اعلام کرد و تاکید کرد: توسعه کشور ما توسعه متوازن می باشد که مبنای این توسعه باید قرآن ومعارف الهی باشد تا رنگ بوی خدایی بگیریم وغیر خدا از زندگی ما بیرون رود زیرا در اسلام دراین چرخ توسعه همه با هم بالا می روند.

حجت الاسلام موسوی انور توجه به دین وفرهنگ را ضروری دانست وافزود: همه ما همانگونه که به اقتصاد ، رفاه وعمران می پردازیم باید به دین وفرهنگ ومعرفت نیز بپردازیم زیرا جامعه ای موفق خواهد بود که برمبنای معارف و ریلی که دین خدا برای آن ترسیم کرده است حرکت کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فرهنگ را متعلق به همه گروه واقشار جامعه دانست وتصریح کرد؛ فرهنگ مختص به گروه خاصی نمی باشد وبه همه تعلق دارد ونقش مسئولین در ترویج فرهنگ وفرهنگ سازی وتقویت باورهای دینی وجلوگیری از آسیب های اجتماعی نقش ویژه ای می باشد که باتوجه به اینکه سپیدان شهرستان گردشگری می باشد انتظار می رود همه مسئولین در کنار مسائل اقتصادی وعمرانی به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان با اشاره به اعیاد مذهبی پیش رو بر برگزاری مراسم وجشن های ویژه این ایام تاکید کرد وافزود؛ یکی از راه های جذب جوانان به دین ومعنویت همین برگزاری جشن های مذهبی می باشد که ضروری است بخشداران وشهرداران هرسه بخش برگزاری این مراسمات را تقویت کنند.

حجت الاسلام موسوی انور دربخشی دیگر از سخنان خود اعتکاف را از مهمترین پایگاه های جذب جوانان به مسائل دینی معرفی کرد و بر فراهم نمودن زمینه این فریضه الهی تاکید کرد وی همچنین با ایراد پیشنهاداتی در راستای تحقق شعار سال اظهار داشت: می بایست برای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان شخص مسئول مشخصی تعیین گردد وعلاوه بر آن نیز یک شورای مشورتی در شهرستان تشکیل گردد تا در آن افراد حقیقی وحقوقی حضور داشته باشند و با تهیه طرحی مدون براساس ظرفیت ها وپتانسل شهرستان نقشه راه شهرستان در حوزه اشتغال برای سال ۹۶مشخص گردد.

امام جمعه شهرستان نبود بانک اطلاعاتی در حوزه های مختلف را از خلاء های بزرگ شهرستان دانست واضافه کرد: اگر این بانک اطلاعاتی در حوزه اشتغال فراهم گردد کمک شایانی به تحقق شعار سال خواهد نمود.

حجت الاسلام موسوی انور حضور در انتخابات را عامل افزایش قدرت ملی بیان نمودو تاکید کرد؛ باید تلاش نمود در انتخابات از تبلیغ کذب و وعده تحقق نشدنی دوری شود وسعی نماییم افرادی انتخاب شوند که سالم ، انقلابی ، متعهد ومتخصص باشند.

خادم نماینده مردم سپیدان نیز ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع) توسعه را یک بحث تاریخی وعلمی دانست واظهار داشت:توسعه یک بحث تاریخی وعلمی می باشد که یک جنبه اجرایی وعملیاتی دارد که البته در در جامعه ما بحث توسعه دچار سردرگمی می باشد.

وی زمان ایجاد توسعه در ایران را از زمان امیرکبیر بیان کرد واضافه کرد: بعد از انقلاب نیز از زمان دولت مرحوم آیت الله رفسنجانی این توسعه یه عنوان سازندگی ادامه یافت تا الان که در این دولت نیز به عنوان تدبیر وامید قلم داده شده است که خارج ازنظریه ها وتئوری ها توسعه در عالم واقعی مبتنی بر واقعیت جامعه باید باشد.

خادم ایجاد زیر ساخت ها را از ضروریات توسعه دانست وافزود: ایجاد توسعه به یک زیر ساخت ، همدلی ، برنامه والگونیاز دارد که اگر همه اینها محقق شود توسعه حاصل می گردد.

نماینده مردم شهرستان با اشاره به شعار سال اظهارداشت:در شرایط فعلی الگوی توسعه ما ستاد اقتصاد مقاومتی کشور به ریاست دکتر جهانگیری می باشد که می بایست محور توسعه ما برمبنای تحول وپیشرفت دربحث اقتصاد واشتغال باشد.

خادم تصویب قانون را عامل تسهیل امور مردم برشمرد وتاکید کرد: قانون برای تسهیل امور مردم است نه برای برخورد با مردم زیرا مردم سرمایه ماهستند و می بایست خدمتگزار آنها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تصویب قانون بودجه اظهار داشت:در برنامه بودجه امسال تصمیماتی بهتر از سال گذشته گرفته شده است واختیارات استان ها در تحصیل اعتبارات وبرنامه ریزی بیش از ۳۰تا ۳۵درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان