Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@11:26:04 GMT

صمد مرفاوی و صبا، مدیون دستان نجات‌بخش فروزان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۱۶۰۲

صمد مرفاوی و صبا، مدیون دستان نجات‌بخش فروزان

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن فروزان دروازه بان صبای قم که از هفته هفدهم و در نیم فصل دوم به این تیم پیوست تا هفته بیست و ششم و از 10 بازی که به عنوان گلر در دروازه این تیم قرار گرفته است، در 7 بازی موفق به کلین شیت شده است.

این بازیکن که در نیم فصل دوم لیگ برتر از تیم دسته یکی خونه به خونه بابل به تیم صبا پیوست تنها در 3 بازی از 10 بازی که در دروازه حضور داشت گل دریافت کرده که دو گل برابر پرسپولیس، یک گل برابر سیاه‌جامگان و یک گل در دیدار با پدیده مشهد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزان که در 10 هفته حضور در لیگ برتر بسیار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت در خصوص بازی هفته شانزدهم لیگ که نخستین دیدار نیم فصل دوم محسوب می‌شود اظهار کرد: من در دیدار ابتدای نیم فصل برابر صنعت نفت حضور نداشتم و در آن دیدار صبا با دریافت دو گل و با نتیجه 2 بر 1 نتیجه را به صنعت نفت واگذار کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟