Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش بین‌المللی بی بی حکیمه(س) با اشاره به اینکه بیش از نیمی از بودجه پژوهشی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگشت خورده است اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان برگزاری همایش بخشی از این اعتبار برای کارهای پژوهشی این همایش هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این همایش نخستین همایش بین‌المللی برای تکریم جایگاه آن امام همام است، عنوان کرد: بدون شک برگزاری این چنین همایش‌هایی نه تنها سبب معرفی بهتر اهل بیت خاندان عصمت و طهارت است بلکه موجب ایجاد یک تحول فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های استان به سایر نقاط کشور و حتی سایر کشورهای دیگر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهمی از کار در رابطه با همایش بین‌المللی بی بی حکیمه(س) فراخوان مقاله است تصریح کرد: انتظار می‌رود کمیته علمی و مسئولان دانشگاهی باتوجه به زمان باقی مانده یک عملکرد مطلوب و خروجی خوبی در این راستا ارائه دهند.

محمدی بیان کرد: می‌طلبد سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل ارشاد، اداره اوقاف و امور خیریه و حوزه استانداری بیش از پیش با همکاری مطلوب شرایط برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش را ایجاد کنند.

وی افزود: این همایش به مدت دو روز در روزهای یکم و دوم آذرماه در استان با حضور جمع کثیری از مهمان داخلی و خارجی در جوار آستان مقدس بی بی حکیمه خاتون (س) برگزار می‌شود و از عموم علاقمندان برای شرکت در این همایش دعوت می‌شود.

معاون سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شخصیت برجسته مرحوم آیت الله ملک حسینی از برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره ملی مرحوم آیت الله ملک حسینی خبر داد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده این همایش در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود