Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز| رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا گفت: یک هزار و ۱۴۰ نفر مسافر نوروزی با مراجعه به پایگاه های طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان به کمپین ملی « نه به تصادفات » پیوستند.

به گزارش خبرگزرای شبستان، حسین خورشیدی، رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: در ایام نوروز امسال امدادگران این جمعیت در دو پایگاه راهنمای مسافران نوروزی در میدان ورودی شهر(فلکه لا) و ایستگاه ایست بازرسی قلعه به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۲۳ هزار و ۵۶۹ نقشه راهنمای مسافر بین گردشگران نوروزی توزیع شد، افزود: در این مدت ۴ هزار و ۳۹۱ نفر به پست های ثابت و ۶۰۸ نفر به پست های سیار جمعیت هلال احمر آستارا مراجعه کردند.

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه در مدت مذکور ۱۱۷ نفر به ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان مراجعه داشتند، تصریح کرد: در ایستگاه های سلامت خدماتی نظیر کنترل فشار و تست خون به مسافران و گردشگران ارائه داده می‌شد.

خورشیدی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی امسال ۱۲ هزار و ۸۶۱ نفر به پایگاه های طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر بندر آستارا مراجعه کردند، افزود: در این مدت همچنین ۵۶۰ نفر به خیمه های نماز و ۶۰ نفر نیز به فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی یکهزار و ۱۴۰ نفر مسافر نوروزی به کمپین ملی « نه به تصادفات » پیوستند، اظهار کرد: کمپین ملی « نه به تصادفات » اقدامی بسیار مطلوب است که مسافران و رانندگان را به رعایت هرچه بیشتر قوانین رانندگی تشویق می‌کند.

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا از امداد رسانی به ۸۵ مصدوم در اجرای طرح امداد و نجات جاده ای در تعطیلات نوروزی این شهرستان خبر داد و افزود: ۱۰ نیروی امداد و نجات کشیک در پایگاه جاده ای صیادلر محور آستارا - اردبیل و پایگاه سیار، ۸۰ نفر از هموطنان صدمه دیده در سوانح جاده ای را به صورت سرپایی درمان و پنج نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

خورشیدی گفت: امدادگران فعال در این پایگاه با استقبال از مسافران نوروزی راهنمایی های لازم را به آنان برای معرفی راه ها و مناطق دیدنی گیلان و بندر آستارا انجام دادند.

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان سالیانه با میزبانی چند میلیون مسافر و تردد بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می‌شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام