Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افسران دوپینگ در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال حضور داشته و از بازیکنان تیم‌ها تست دوپینگ و سرم‌تراپی غیر‌طبیعی خواهند گرفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم پزشکی فدراسیون فوتبال، افسران کنترل دوپینگ خود را برای انجام تست دوپینگ و سرم‌تراپی غیرطبیعی از بازیکنان به رقابت‌ها اعزام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، به منظور صیانت و سلامت هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ یک، کارگروه ویژه ای تشکیل و مقرر شد از تمام بازی‌های حساس و در خلال برگزاری، با استقرار افسران دوپینگ، از تیم‌ها تست دوپینگ بگیرند و همچنین با نظارت کامل، رفتار بازیکنان و کادر فنی را در داخل و خارج زمین زیر نظر خواهند گرفت.

بر پایه این گزارش رفتارهای غیر فنی بازیکنان و سایر عوامل تیم آنالیز و بررسی خواهد شد. همچنین این کارگروه ویژه به عملکرد مقامات رسمی برگزار کننده مسابقات هم توجه خاصی خواهد داشت.
لازم به ذکر است، این کارگروه ویژه متشکل از دبیر کل، ارکان قضایی، حراست، سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته پزشکی تشکیل و از هفته 24 لیگ برتر و لیگ یک، بازی‌های حساس را با رویکرد نظارت دقیق رصد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس