Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفته است. این دیدار از ساعت ۱۹ با سوت "ریوجی ساتو" داور ژاپنی، آغاز شد. گزارش لحظه به لحظه بازی را در ادامه می‌خوانید.

دقیقه ۴۲، خطا روی مهدی طارمی داور را بر آن داشت که برای پرسپولیس پنالتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی ضربه را فنی زد ولی توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۱، پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد اما از آن نتوانست بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۴۰، سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه شوت محکمی زد ولی دروازه‌بان الریان توپ را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۳۸، مهاجم الریان در حالی که توپ در اختیار بیرانوند بود به آن ضربه زد که این کارش باعث شد درگیری مختصری بین او و تاباتا صورت بگیرد.

دقیقه ۳۲، علی علی‌پور روبه‌روی محوطه جریمه الریان به توپ رسید و در حالی که امیری در آن سوی محوطه جریمه تنها بود، علی‌پور خودش شوت کرد که حاصلش فقط یک ضربه کرنر بود.

دقیقه ۳۱، سباستین سوریا روی ضد حمله الریان با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه‌بان پرسپولیس از دروازه خارج شد و توپ را دور کرد.

دقیقه ۲۵، ضربه ایستگاهی خطرناکی توسط تاباتا به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد اما بیرانوند توپ را مهار کرد و بازی را سریع آغاز کرد. در ادامه پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد. کرنر تکرار شد و در بار دوم طارمی حرکت توپ را با ضربه سر قطع کرد اما توپش به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۲۴، سروش رفیعی با پاس بسیار خوبی طارمی را داخل محوطه جریمه الریان صاحب توپ کرد اما مدافع الریان اجازه نداد که طارمی گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۲، خطای شدید سروش رفیعی نزدیک محوطه جریمه الریان باعث شد که داور تذکر تندی به او بدهد.

تا این دقیقه از بازی، به نظر می‌رسید بازی پرسپولیسی‌ها با استرس فراوان همراه است و این مساله تعداد پاس‌های اشتباه سرخ‌پوشان را افزایش داده بود.

دقیقه ۱۶، حمله خطرناک الریان نزدیک بود برای پرسپولیس گران تمام شود اما مدافعان سرخ‌پوش، توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۱۱، تاباتا در حالی که با بیرانوند تک‌به‌تک شده بود، نتوانست توپ را به تور برساند و بیرانوند شوت زمینی مهاجم الریان را مهار کرد.

دقیقه ۴، مهدی طارمی از سمت راست دروازه الریان نفوذ کرد و توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد اما علی علی‌پور در حالی که از توپ دور بود، تکل زد و به دروازه‌بان الریان برخورد کرد. داور به این دلیل علی‌پور را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۲، نخستین حمله را بازیکنان پرسپولیس انجام دادند اما نتوانستند از فرصتی که ساخته بودند استفاده کنند اما همین حمله شور و هیجان را به سکوهای ورزشگاه کشاند.

ترکیب پرسپولیس: علی‌رضا بیرانوند، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، سروش رفیعی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، علی علیپور، مهدی طارمی و وحید امیری.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم

دیدار دو تیم هوادار و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار و ملوان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل هم صف‌آرایی کردند.

بابک مرادی در دقیقه ۵ به‌سود هوادار گلزنی کرد؛ در مقابل محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی هوادار و ملوان کد خبر 751249

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی