Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، فریبا رحمان‌پور امشب در حاشیه اختتامیه طرح توان افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد شهر دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها برای دومین سال متوالی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح به مدت 6 روز در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده، افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی، توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهر نشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف اجرای این طرح هستند.

رحمان‌پور با بیان اینکه این طرح با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و در قالب موافقت نامه با استانداری کهگیلویه وبویراحمد منعقد شد، افزود: امسال این طرح در دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود، گفت: در این طرح یکصد و 70 نفر از اعضای خانواده‌های شهرستان کهگیلویه آموزش‌های لازم را از طریق اساتید مجرب فرا می‌گیرند.

رحمان‌پور افزود: فاز دوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها برای یکصد و 70 نفر از اعضای خانواده‌های شهرستان بویراحمد نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه تقویت تشکل‌های مردم نهاد در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد اجرای این طرح از طریق موسسات مردم نهاد انجام می‌شود.

رحمان‌پور با بیان اینکه سال گذشته این طرح در دو شهرستان باشت و گچساران اجرا شد، افزود: در هر کدام از شهرستان‌های باشت و گچساران نیز 170 نفر آموزش‌های لازم در خصوص توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها را فرا گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزار شد. رسول چراغ سحر افزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد ازتاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست و اضافه کرد: این المپیادبا صعود کوهنوردان به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت