Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان پرسپولیس ضمن حمایت از مهدی طارمی اعلام کردند هنوز شانس صعود از گروه را دارند. سیدجلال حسینی بعد از تساوی پرسپولیس و ناراحتی طرفداران این تیم گفت: هوادار حق دارد چون آنها به ورزشگاه آمدند که برد تیمشان را ببینند. حریف آمده بود که دفاع کند و ما هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.
به گزارش نامه نیوز، وی در خصوص پنالتی طارمی گفت: پنالتی 50-50 است، مهدی طارمی بهترین بازیکن ما است و باید از او حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران عصبی شدند چون آنها آمده بودند برد تیمشان را ببینند. من از همه آنها تشکر می‌کنم و باور کنید دوست داشتیم بازی را ببریم ولی نشد.
وی در خصوص گرانی بلیت و نیامدن تعداد زیادی از هواداران اظهار داشت: متأسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی می‌افتد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مقصر اصلی آن هستند. شما ببینید نفت تهران هر کاری که دلش خواسته انجام می‌دهد، ولی هیچ برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد. قبول دارم گرانی بلیت مردم را اذیت می‌کند، ولی از آن طرف هم سازمان لیگ و فدراسیون مقصر هستند. طاهری و ترکاشوند خیلی تلاش کردند که این شرایط را مدیریت کنند. شما می‌دانید بدهی ژوزه خیلی زیاد است و پرداخت آن کاری دشوار.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شانس صعود دارید یا خیر، گفت: ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و آماده بازی با ماشین‌‌سازی می‌شویم، بعد از آن به فکر الهلال هستیم.
کاپیتان پرسپولیس در خصوص محرومیتش از بازی آینده گفت: متأسفانه هر چیزی بگویم بد برداشت می‌شود. بازی الریان با ما را ببینید و داوری بازی امروز را هم ببینید. مهاجم حریف در طول بازی اصلاً به توپ‌ها کاری نداشت و در طول بازی مدام شیطنت می‌کرد. همین داوری در قطر هم بوده و ما هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

طارمی: همه ممکن است پنالتی خراب کنندمهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس که پنالتی حساسی را در نیمه اول از دست داد در مورد تساوی مقابل الریان در گفتگو با یکی از رسانه های خارجی حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی سختی بود، ما فرصت‌های زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.
وی در مورد پنالتی چیپی که از دست داد، گفت: این اتفاق امکان دارد برای هر بازیکنی رخ بدهد. در مجموع بازی بسیار سختی داشتیم و الریان هم بسیار خوب بازی کرد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تیم قدرتمندی هستیم اما امروز شرمنده هواداران شدیم و قول می‌دهیم که در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم. درست است که کارمان سخت شده، اما هنوز به اتمام نرسیده است. دو بازی دیگر در پیش داریم و هنوز امیدوار هستیم.
کامیابی نیا: هواداران بی معرفت نباشندکمال کامیابی‌نیا بعد از تساوی پرسپولیس مقابل الریان گفت: ما خیلی حمله کردیم و می‌توانستیم به نتیجه برسیم ولی متاسفانه نشد. شانس آوردیم در لحظات آخر گل نخوردیم و فکر می‌کنم بازی امروز برای دقایقی گره خورد.
هافبک پرسپولیس در خصوص شعار طرفداران این تیم علیه طارمی گفت: اگر آنها این کار را کردند بی‌معرفتی است. طارمی یک جاهایی برای پرسپولیس خیلی خوب بوده و بهتر است طرفداران بازی با الوحده را به یاد بیاورند. ما کار سختی داریم اما تلاش می‌کنیم که از این گروه صعود کنیم.

ماهینی: فدای سر مهدیحسین ماهینی بعد از توقف پرسپولیس مقابل الریان گفت: برای برد آمده بودیم و می‌خواستیم دل هواداران را شاد کنیم که این اتفاق نیفتاد. ان شالله 2 بازی بعدی را می‌بریم و صعود می‌کنیم. البته کارمان سخت شد اما امیدوارم با کسب پیروزی در دو دیدار آینده صعود کنیم.
وی درباره اینکه طارمی پنالتی را از دست داد گفت: فدای سرش. او خودش پنالتی گرفت؛ بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی‌‌هایشان را از دست می‌دهند. او آقای گل ایران است و مطمئن باشید گلزنی‌هایش را برای تیم ادامه می‌دهد. هواداران باید ناراحت باشند چون تیم مساوی کرده است اما مهدی هم پارسال و امسال آقای گل شد.

امیری: هواداران ما را ببخشندوحید امیری بعد از تساوی پرسپولیس مقابل الریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی حریف فوتبال بسته ارائه می‌کرد و متأسفانه نشد که به برتری برسیم. امیدوارم دو بازی آینده را ببریم از گروه‌مان صعود کنیم.تیم ما خوب است و البته رقبای سرسختی دارد،‌امروز الریان فقط دفاع می‌کرد و ما باید هر 6 امتیاز دو بازی را بگیریم تا صعود کنیم.
امیری در خصوص شعار هواداران پرسپولیس علیه طارمی گفت: مهدی طارمی همیشه برای ما برگ برنده بوده و خودتان می‌دانید پنالتی‌ها 50-50 است، از کجا معلوم طارمی پنالتی را پایین می‌زد و گل‌ می‌شد. طارمی پرسپولیس را قهرمان کرده و گل‌های 3 امتیازی زیادی برای ما زده است. ما باید پشت مهدی باشیم واز او حمایت کنیم. امیدوارم هواداران ما را ببخشند. امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.


منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد